Laptop

Hoi meiden,

wij zitten erover te denken om een laptop voor mij te kopen. Ik ben druk met het maken van fotoboeken op de computer en moet nu elke keer boven gaan zitten. Daar komt dan ook nog eens bij dat de computer steeds vast loopt en jullie begrijpen dan vast mijn frustatie. Mijn man heeft wel een laptop maar die is van de zaak dus daar willen we geen fotoprogramma en bijvoorbeeld msn op installeren.

Nu is mijn vraag wie van jullie heeft er een laptop die goed bevalt en wat doe je er allemaal op. Ik wil niet al te veel geld uitgeven maar wil ook wel een laptop hebben waar ik wat mee kan.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Wij hebben een laptop. Mijn man heeft ook nog een werk laptop. Ik vind de laptop IDEAAL. Lekker aan de tafel of op de bank computeren. Gebruik ik hem niet, dan staat hij in de kast.

Wij hebben een Dell. Bevalt prima. Ik heb helemaal geen verstand van pc's. Dat is echt mijn man's afdeling (hij is tenslotte een computer nerd).

Groetjes, Karin

PS: Leuk hè, fotoalbums maken?

Hai,

Ik heb al jaren een laptop met draadloos internet en kan echt niet meer zonder! Ik gebruik hem door het hele huis en zit er ook mee in de tuin. Ik heb de Dell Inspiron 6000. Als je veel zware programma's wil draaien moet je even goed kijken naar de processor. Ik hoor verhalen van mensen die een medion laptop hebben gehaald bij de aldi en daar helemaal tevreden mee zijn. Je hebt dan alleen geen pentium processor en die had ik wel nodig. Dell bevalt erg goed. Vaak als mijn man even sport kijkt zit ik te laptoppen op de bank en drinken we toch gezellig samen een bakje koffie.

gr.ing

Hoi Inge,

Enige advies: Geen packard bell kopen!! En wat een erg goed merk is Asus!
Het loont trouwens altijd om even te googlen als je er een uitkiest en dan te kijken wat anderen er van vinden.

groetjes Mariska

Haha wat een verschil tussen gebruikers ervaringen hè?