Lara & Mick

Hee meiden!

Ik zet het berichtje even bovenaan, hoeven we niet steeds zo ver terug.

Lalara dacht net aan je. Wat balen, toch de rode ridders...een bevestiging van je gevoel dus. Dat kan soms ook ok zijn, ben je in elk geval van de onzekerheid af. Hoewel die bruine zooi je weer een andere onzekerheid bracht... Hopelijk geen rode zee of andere natuurramp voor jou dit keer!
Mooi dat je afspr. bij de gyn staat en ga er lekker assertief tegen aan! Gogogo grl!!! Ben benieuwd.

Hoe was de huizenjacht of moeten jullie nog? Laat effe weten, spannend!!!
Have fun met je vriendinnetje, lekker zwoelietroeliën, roseetje erbij!

Hee Mick,

Dat klinkt goed, doe mij ook zo'n koele binnentuin! Op je werk nog wel, wow...
Wanneer heb jij weer de rode ridders?
Jij ook lekker zwoelietroeliën met Isabel, jouw kleine vriendinnetje!

Er heeft zich bij mij nog een andere hele leuke job aangediend, da's om het nog effe wat extra ingewikkelder te maken!! Misschien is die new job wel juist mijn redding? Ik ga gewoon m'n gevoel achterna meiden!

Lang leve the female intuition!
liefs, Suus

Wow, dat zou helemaal te gek zijn een hele nieuwe andere job, je maakt het voor ons nog ingewikkelder, maar des te leuker, echt spannend ga je gevoel achterna, je neus zegt altijd de waarheid, of te wel the female intuition zal je nooit in de steek laten, daar streef ik zelf tenminste naar, ik doe echt alles op gevoel en dat heeft me tot nu toe altijd geluk gebracht. Houdt ons vooral op de hoogte, wanneer ga je voor gesprek??

Ja, wij hebben hier een prachtige zonnige binnentuin, en het is zowiezo heerlijk om hier te werken, het is een erg leuk bedrijf. Moet nog een paar uurtjes en dan ga ik naar de parade met mijn mannelijke collega's 3 mannen en 1 vrouw en dat ben ik we gaan zeker een rosétje drinken, zal er ook 1 op jou en 1 op Lara drinken, en binnenkort gaan we die flesrosé buitmaken van jou Suus!!!

lfs, Mick

Hee Mick!

Was ein herliches idee ins hot summer zuipen mit deine mänliche collegae!!
Kunnen Lara und ich auch mit??!
Meine rosee ist noch immer kalt ja. Wir mussen doch snelli etwas absprechen anders ist es zo wieder winter!
Nja ein snapsch oder gluhwein ist auch gut!

Ich gehe weiter mit meine fraulichter gefühl, blote fussen vor ventilator PASS AUF die tenen!!

Tjussie von Suzy von Wuzy

Hahahaha, daarom we moeten snellie afspreken, want anders wordt de rosé alleen maar steeds kouder. Graag afspreken voordat jij of Laralalala met vakantie gaat. Dat moet toch te doen zijn. Lekker op een vrijdagavond stappen gaan we eerst van te voren lekker eten en rosé drinken en dan met de voetjes van de grond. Heb daar heel veel zin in, moeten we ook even vragen of Inge ook meegaat.

lfs Mick

Jaaaa leukkkk!
Misschien kunnen we zo.avond in de chat een date prikken? Zijn jullie er dan?

lfs. Suus

Ik ben blij dat het bijna 1700 is (hoezo 9to5 typje?) want m'n vingers lijken wel worstjes!
Worsjes op mn borsjes...eitjes op mn dijtjes wat een feest, hihi :)

Hee Fraulein Lara,

Wie war es mit das Pinkhouse? Bist du ganz erliebt oder??? Die vensterbanken sind supppppperrrtolll jaaa.
Hast du schon freunde gemacht mit die Ziege am platje?
Das haus hat ein sehr schönes ausblick habe icht gesehen! Und viel alte details mit viel leicht, supertoll....

Aber Bredestrasse ist auch gemutlicht weil es etwas dunkerer ist, mit ein gans schöne open küchen da in! Und etwas grosser naturlich....

Ganz schwer fur sie!!
Horen wir snelli von dir??

Vielleicht sind sie sehr snell der grossgrondbezitsers davon!!
Soll superr sein,na...

Tjussie,
Suzy von Wuzy

Heee Lara,

Parade was echt helemaal te gek, ik was er met drie mannelijke kale collega's, hahahaha het waren mijn bodygards, dat zei één van de mannen de hele tijd tegen mij, ik heb echt gigantisch veel lol gehad, en alle bekende nederlanders waren aanwezig, Jules Deelder werd gefilmd, heel misschien sta ik ook nog op de camera!! Verder liep Wendy van Dijk rond met Chris Zegers, heel lief trouwens om te zien. En Cas Jansen ook nog gezien, heb echt m'n ogen uitgekeken, en verder iets te veel rosé gedronken. En verder zijn we met z'n allen gaan dansen in de stille disco, echt helemaal te gek om uit je dak te gaan, moest inderdaad ook nog aan jou denken omdat jij dat ook hebt gedaan.

Verder hoe was jou avondje met vriendin, en hebben jullie één van de huizen gekocht?? Hoop je snel te spreken hier of online.

Liefs Mick

Terug
Bovenaan