lara en anne en andere meiden met bruinverlies

Nou mn wetenschappelijke onderzoek is in volle gang. Jullie kunnen antwoorden van zwangeren nalezen op de forums maart, feb, jan, en dec. Veel antwoorden gingen tocch over bloedverlies bij zwangerschap, nou ja lees maar. Ook de lengte van t bloedverlies in dagen kwam ik niet goed achter, sommigen hebben t er wel bij gezet, ik herinner me 3-4 dagen.
Ik zal 1 reactie hier neerzetten omdat anne en ik t daar juist over hadden, komt ie:

Ook bij mij kondigde de menstruatie zich altijd een paar dagen van tevoren aan met bruine afscheiding. Zo ook de keer voordat bleek dat ik zwanger was (na IVF). Teleurstelling in eerste instantie groot, want ik zou ongesteld worden. Groot de verbazing toen ik zwanger bleek (van een tweeling).
Maak je dus niet teveel ongerust en houdt moed! Succes

Maar bij een ander was t weer anders....maar t kan dus wel! ik ga me niet meer druk maken om bruinverlies maar wacht gewoon tot d-day met gestress is mijn conclusie.
succes, lis

Ha die Lis,

Bedankt voor je research... Ik heb op freya ook de vraag gesteld en kreeg als antwoord dat het vaak niets te bekekenen heeft en dat het ook niets zegt over niet zwanger kunnen raken... Er zou mogelijk een tekort aan progrestron kunnen zijn, maar daar kunnen ze op prikken...

Ik ben weer wijzer en mijn 'sollicitatie' in het UMC wordt steeds omvattender:

- hormoonprikken
- echo om te kijken hoe mijn eierstok het houdt ZONDER cystes
- en vragen of zij weet waar mijn ellendige 'zwevende pijn' vandaan komt in combi met veel bloedverlies..

Ik zal ze ff aan het werk zetten daar... Hihih

Liefs Lara

zeg dat wel!!!! die gyn krijgt t moeilijk om je de deur weer uit te krijgen. wanneer ga je? alvast succes en ik ben benieuwd, hopelijk kunnen ze je helpen, lis

Terug
Bovenaan