Lara und Mickey

Gutenmittag damen,

Wie gehts denn?

Lara, zag je mailtje gisteren pas, balen van je aanhoudende klachtjes?
Hoe is het nu? Al wat beter?
Ik heb dit weekend ook het boek eisprong uitgelezen, erg mooi en ook wel aangrijpend boek hoor!
Geef 'm morgen door aan collega die na 4 mk in jan. haar adoptiekindje in China mag gaan ophalen.

Hee die Mick,
Hoe is ie met jou? Was het gezellig met je vriendinnetje in A'dam dit weekend?!
En is de rug van manlief al minder heftig, heeft ie nu al medicijnen of is het pure rust net als bij manlief van Inge?

Hoop jullie gauw weer te lezen, cq chatten!

liefs van Suus

Heeeee Suus, en Lara,

Hoe is je feestje geweest, en heb je veel cocktails gemixt!!!! Hoop dat het ondanks het weer te gek is geweest.

Inderdaad druk weekendje gehad, had weinig of geen tijd om online te komen, vrijdagavond heerlijk bijgekletst met vriendinnetje en de volgende dag zijn we gaan shoppen, eerst over de markt gewandeld op de lindegracht, erg leuk om al die amsterdammers te zien shoppen op de markt!!

En op de terug weg naar huis, ben ik nog even alleen naar Magna Plaza geweest, en heb daar een heel mooi wit colbertje gekocht, en nog schoenen, enz.. erg lekker en leuk om leuke dingen voor mezelf te kopen, vaak zo weinig tijd voor.

Verder gaat het wat beter met mijn man, heeft nog erg veel last, en kan nog steeds niet zitten, afwachten de 28 ste heeft hij een mri scan, en dan willen ze de hernia uitsluiten, hoop zo dat hij snel beter wordt!! Neuroloog zei dat het zeker wel over drie maanden over is!!!!

Met mij gaat het verder goed, maakte me even erg veel zorgen om mezelf, omdat ik na 13 dagen alweer ongi werd, en dit afgelopen weekend weer tussentijdse ongi bloedingen heb gehad, snap daar ook echt helemaal niets van.

Ik hoop dat het verder ook goed gaat met jou??

En tot snel hier of online,

Liefs Mick

Heee Lara,

Alles goed met jou?? Wanneer gaan jullie met vakantie en voor hoelang, lekker om weg te gaan.

Hoop je snel of hier of online even te spreken.

Liefs Mick

Hee hallo du, die Mick aus der Bratwurstestrasse!

Ons feesie was heel gezelli jaa!
Lekker geswingd en gekletst en bij het vuur gezeten, echt genieten van iedereen & alles.
Niet eens tijd gehad voor cocktail, ben aan het welkomsdrankje blijven plakken!

Wat gaaf dat je lekker womemsnight had met je vriendin en ook nog goed geslaagd bent voor je leuke witte colbert and shoes (of course!).

Ik hoop echt van harte dat manlief een hernia + evt. operatie bespaard blijft en dat ie weer vrolijk rondhuppelt over 3 maandjes.

Dat van jou klinkt best zorgwekkend!
Heb je er al aan gedacht eens even bij je ha of gyn. langs te gaan? Wel vreemd, Mick. Had je laatst ook al toch? Misschien werkt het geruststellend om even te weten wat het nou precies is/kan zijn geweest.

Met mij gaat het wel ok, beetje wisselend. Had gisteren wel een dipje nadat vrienden het erover hadden 'om gewoon voor de 3e te gaan'. Terwijl het vroeger zo normaal was om daar over mee te kunnen praten, staat het nu zo'n eind van ons vandaan en voelde ik me erg alleen en emo daardoor.
Gelukkig zette manlief alles weer in perspectief en zijn we het bos in gelopen om alles te relativeren.

Hou je me op de hoogte van je bloedinkjes, meis? Ik hoop dat het erg gauw ophoudt!

Spreek je snel hier of online.
Wo ist LaLara doch? Ein bischen verswunden ja!

Sprech Ihnen snelli,
tjussie von Suzie von Wuzie :)

Hee dames zijn we tegenwoordig DEUTSCH georiënteerd?? Fill me in please dan valt er misschien nog wat te lachen!!

Mick ik ga voor je duimen das der mann keine hernia hätte.

Liefs Inge

Hee Fraulein Inge,

Komm auch dabei jaa!
Fraulein Mickey aus der Bratwurstestrasse ist auch immer so hubsch im Deutch, und auch noch mit Fraulein Lara dabei is est total ein fest hier! Ich spreche auch SEHR gut Deutch (not)!!
Sprech Ihnen allen schon snelli wieder,muss jetzt an die arbeit!
Tjussie,
Suzie von Wuzie

Heeee Suus, en Inge,

Ga zo met Isabel naar de dierentuin, erg mooi weer!! Dus kom eind van de dag nog even babbelen met jullie!!

Inge ik las dat je mannetje geopereerd gaat worden aan zijn hernia, ik wil je heel veel sterkte wensen!! En ook dat je zelf opknapt na jou kijkoperatie, maar wel fijn dat het even bij iui blijft toch, ik denk aan je en doe vooral rustig aan.

Wat super Suus dat het feestje zo geslaagd is!! Spreek je later ok,

Tsuus von Mick aus die bratwurste strasse hahaha

Hoi Mick,

Je hebt een prachtige dag gekozen om lekker met Isabel naar de Zoo te gaan!
Was het leuk?! Nog beestjes zien badderen en lekker ijsjes gegeten natuurlijk. Lekker zo'n dag vrij midden in de week om dan leuke dingen met je kleine meis te doen. Ben best jaloers :)

Mailde nog met Lara en ze is hier even wat minder, beetje afstand genomen.
Wel jammer want we missen d'r hé.
Maar heel begrijpelijk. Ze gaat do.dag naar ha.

Is het bloeden bij jou inmiddels helemaal gestopt? Hope so.
Ga er nog even een uurtje tegenaan, spreek je misschien vanavond nog wel online.

doei,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan