Lara wordt grote zus!!!

Ik ben weer zwanger! Nu 10 weken en 2 dagen, dus uitgerekend op 31 augustus. Vraag me niet of ik me goed voel; NEE dus! Eindeloos moe en misselijk... Maar gelukkig weet ik dat het over een paar weekjes beter zal gaan, dus nu laat ik het maar lekker over me heenkomen!
Vandaar ook dat ik momenteel ff wat minder actief meedoe hier. Uitgeteld op de bank liggen heeft nu even de voorkeur boven achter de compu zitten... Maar ik lees nog wel regelmatig mee hoor!

Er zijn trouwens momenteel aardig wat nieuwelingen hier actief; LEUK! Dat geeft weer nieuwe gespreksonderwerpen...

Groetjes,
Jacoline.

Haaiii Jacoline

Wat leuk zeg!Proficiat heh!!!Ik hoop wel voor je dat je je snel weer wat beter voelt!Wow er zijn op het moment al best veel dames weer zwanger hier!!Ben benieuwd wie de volgende is....Nou ontzettend leuk hoor!Geniet er maar lkkr van!Als je je wat beter voelt dan heh, nu lukt dat waarschijnlijk amper....

liefs

Hoi Jacoline,

Gefeliciteerd!!!!!
Ik hoop (net als de rest) dat je je snel weer wat beter voelt en je verder kan genieten van deze zwangerschap!

Liefs Femke

Gefeliciteerd Jacoline

Echt gaaf. Nu even kiezen bijten, maar zometeen kun je lekker genieten van je zwangerschap.

En over een paar maandjes van jullie wondertje.

Liefs Ida

Terug
Bovenaan