Lara

Heeeeej Mickey,

Pfffff, ik leef nog hoor! Lief, lief, lief. Heb je gezocht bij MSN, maar niet gevonden. Nou,nou,nou, het was me een gesop van jewelste (en tis nog niet over, maar wel stukken minder).

Vier volle dagen had ik het gevoel alsof ik permanent een kraan open had staan...! In de weer geweest met maxi-, turbo-, super-size geemmer tussen mijn benen (tampons doe ik liever nog niet na operatie en dat had vermoedelijk ook het effect gehad van een kurk op een .... tja... gooooooooorrrrr!!!)

Ik schrok echt, heb dus nog gebeld naar het ziekenhuis waar ik te horen kreeg dat het wel een menstruatie KAN zijn (moest mezelf zeer goed in 8 nemen en weer bellen als het niet minder werd). Vandaag kan ik dan eindelijk die matras tussen mijn benen omruilen voor een wat subtielere Libresse. Ik houd me wel gedeisd nu, (die nieuwe strakke sport-outfit moet nog ff wachten).

Die puisten op mijn kin verklappen toch ook wel een beetje dat dit mijn ongi toch wel moet zijn. Ben daar blij om, maar god wat een aankondiging van een nieuwe cyclus zeg...(zat weer vier dagen opgesloten op de w.c., complete analyses te maken). Mag het ook IETSJE minder misschien?

Maar goed, niet klagen maar dragen, maar voel me evengoed ranzig, onaantrekkelijk en fatsig. Volgende week hoop ik op een SCHOON begin!

liefs, Lara

Heeeeeeeeeeeeee Lara,

Wat een story, wat een verhaal, weet je wat heel goed zou helpen, kraamverband dat zijn van die brede apparaten, daar lekt dan ook helemaal niets doorheen!!!!!!!

Moest vanavond ook nog aan je denken, was niet veel op tv, heb maar naar Costa gekeken, en zat wel de hele tijd te denken moet online gaan, want misschien ben jij er wel, dat heb ik dan wel goed gevoelt. Probeer morgen nog wel even online te gaan, om te kijken of jij er bent.

Verder wordt over twee dagen 27 mei, Isabel 4 jaar, wat een mijlpaal, en dat gaan we zeker vieren, we gaan met een paar vriendinnetjes van haar naar de dierentuin, erg gezellig.

Ik spreek je snel hier of online,

Dikke knuf, kus van mij

Terug
Bovenaan