lara

fuuuuuuuuuuuut, ja die kon je verwachten he? da's dat fluitje dat je terugfluit... mijn gyn heeft gezegd dat t echt niet goed is om op internet te kijken en m'n vingers jeuken af en toe, maar toch probeer ik t vol te houden...maar vooral als je voor een raadsel staat (wat bij jou wel iets meer t geval is) ga je toch zelf nadenken, dat is ook zo.en heel moeilijk om t niet te doen! maar volgens mij kun je de dingen die je vindt zelf niet goed plaatsen en krijg je alleen maar meer zorgen!
vraag t dus toch maar aan je gyn, die is eigenlijk een soort lopend internet...
sterkte en veel geduld toegewenst...lis
ps: ik hoop dat jeongi alweer een beetje vol te houden is ondertussen?

Je hebt gelijk, heb mezelf een aantal site's verboden! Gewoon negeren, want wat heb je eraan!
Ik vind het wel knap hoor, dat jij niet gaat rondsnuffelen naar info over je aandoening... Heb je veel klachten of merk je niet zo gek veel van die endo? Ik was allang een documentatiecentrum begonnen waarin ik mezelf aan het verliezen was...

Voel me overigens weer een stuk beter want extreme ongi lijkt weer onder controle... Kan ook niet anders, ben half leeg gestroomd!

Hoi Lara,
Ik heb er niet zo veel last van, ook nooit gehad. volgens momo is t zo dat je meer pijn hebt als je t minder hebt... das dus niet zo'n goed teken bij mij. ik hoop dat t nu een beetje stil blijft staan en ik dus zwanger kan worden...maar ook zo'n operatie heeft natuurlijk risico's op verklevingen in de buik, t is dus allemaal afwachten. bij t lezen van andere ervaringen denk ik wel ns dat t misschien slim zou zijn inseminatie te doen, maar ik wacht dat in ieder geval een paar maanden af om daarover te bellen.
Blij dat je je weer een beetje normaal voelt. Ben je gewoon aan t werk geweest of lig je dan op de bank? Wanneer had je die afspraak bij de gyn ook weer? ik hoop dat die er iets van kan zeggen of aan kan doen!
Ik heb trouwens 1 keer op een endo site gekeken en las toen een verhaal van een meisje dat 4 maanden na de operatie alweer allemaal verklevingen had...toen werd ik wel even iebel en ik dacht hier heb ik niks aan, ik maak me al zorgen genoeg en extra zorgen is niet nodig. Ik kan me wel voorstellen dat ik zou gaan kijken als er heel veel dingen onduidelijk waren of als ik bang was dat er iets fout gedaan was in de behandeling. Ik ben de laatste tijd best wel gestresst met werk en die operatie en dat is waarschijnlijk niet bevordelijk voor een zwangerschap. Ik moet dus echt zorgen dat ik me en beetje ontspan, daar wil ik me eigenlijk op richten. Nou, goede voornemens weer...en dit begint op een dagboek te llijken, sorry, ik heb trouwens lekker een dagje vrij, dus t ontspaannen kan nu beginnen (typen wordt ook moeilijk). t beste !
lis

Terug
Bovenaan