Ha meiden
Nou zeg, ik kan weer een week of wat ademhalen zonder te hyperventileren... Hoezo zwangere stresskip?
De friemel is nog steeds in actie en we konden zelfs al een hoofdje, en stompjes van armpjes en beentjes onderscheiden... Ook zag je de hersencel, waaruit de hersenen worden aangemaakt... Echt meiden, ik zag nu toch echt de vorm van een beepje!!!
Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en over twee weken, maandag 11 oktober mag ik weer een echo. De goden zijn ons goed gezind, want de echoscopist bleek een oude bekende -ken haar broer heel goed! Toen we dit hadden uitgevogeld, knipoogde en zei: meid, we slepen je door die twaalf weken heen, over twee weken en over vier weken weer een echo...! Vorige week zou ik alleen nog een echo over drie weken krijgen... Ook zei ze: "Maar, ga deze week maar es wat leuks voor de kleine kopen en een beetje genieten".
Suus ik wil eigenlijk vanalles van je weten over het ziekenhuisbezoek, zullen we een chatafspraak maken? Vind ik leuker dan dit gemail. Vanavond kan ik helaas niet, misschien een van de komende dagen?
Mick ben je er dan ook?
Dikke knuf Lara