Lara!

Ha meiden
Nou zeg, ik kan weer een week of wat ademhalen zonder te hyperventileren... Hoezo zwangere stresskip?

De friemel is nog steeds in actie en we konden zelfs al een hoofdje, en stompjes van armpjes en beentjes onderscheiden... Ook zag je de hersencel, waaruit de hersenen worden aangemaakt... Echt meiden, ik zag nu toch echt de vorm van een beepje!!!

Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en over twee weken, maandag 11 oktober mag ik weer een echo. De goden zijn ons goed gezind, want de echoscopist bleek een oude bekende -ken haar broer heel goed! Toen we dit hadden uitgevogeld, knipoogde en zei: meid, we slepen je door die twaalf weken heen, over twee weken en over vier weken weer een echo...! Vorige week zou ik alleen nog een echo over drie weken krijgen... Ook zei ze: "Maar, ga deze week maar es wat leuks voor de kleine kopen en een beetje genieten".

Suus ik wil eigenlijk vanalles van je weten over het ziekenhuisbezoek, zullen we een chatafspraak maken? Vind ik leuker dan dit gemail. Vanavond kan ik helaas niet, misschien een van de komende dagen?

Mick ben je er dan ook?

Dikke knuf Lara

Hoi Lara,

Wat een fijn nieuws meid! Want super dat je juist deze dame treft! Het zit nu eindelijk allemaal mee dus!
Goed advies van haar om ervan te gaan genieten!
Liefs Inge

Hi Lara,

Wat heeeeeerlijk meid, alles is goed!!
Was je alleen gegaan of was vriendlief ook mee? Je/jullie hebben buiten zeker een (voorzichtig) vreugdesprongetje gemaakt ;)
Mick & ik zeiden het toch al; 3x is scheepsrecht, hopelijk blijft het allemaal zo voorspoedig gaan!
Ik ben benieuwd wat je/jullie als eerste gaan kopen, vast iets heel moois en symbolisch!

WOOOW wat ben ik blij voor jou zeg....echt een warm gevoel bekruipt me als ik alles lees :) Het is je zoo gegund, meis!

Die chatdate lijkt me ook superleuk, ik kan morgen weer niet, vrijdag misschien? Mick kun jij dan ook? We moeten écht zwaar bijbeppen.

Ik lees het wel weer....wat is het leven soms toch mooi he!

Dikke knuf terug,
Suus

Hee lieve Lara,

Wat een geweldig nieuws, ik ben zo blij voor jullie!! Ben het met je eens dat we snel moeten chatten, vrijdagavond kan ik helaas net heb dan meidenavond, ga met wat vriendinnen borrelen. Anders gaan jullie alvast aan de chat en spreek ik jullie snel een ander keertje ok.

lfs Mick

Ik ben gewoon zo ontzettend blij voor jullie lieve Lara, weet je ik heb het zo voor jullie gehoopt, dus mijn wens is uitgekomen!! Doe vooral rustig aan, koop inderdaad iets kleins voor de babie. En wat super fijn dat je al veel kan zien op de echo. P.s. bel je echt snel ok.

lfs Mick

Hee Mick doe nou gezellig mee!
En morgenavond wat later, rond 21:30 - 2200 uur ofzo? Dan heb ik broerlief wel de deur uitgewerkt, hihi.

Lees het wel.
lfs. Suus

Terug
Bovenaan