Hoi meiden,
Het is echt schandalig want ik ben al weken niet meer op het forum geweest... sorry hoor!!
Maar ik heb goed nieuws en wilde dat toch graag ff met jullie delen...
WANT op 5 september ben ik bevallen van een gezonde jongen en hij heet Lars.
Alles is goed gegaan en het is een tevreden mannetje. Hij woog bij de geboorte 3350 gr en is 50 cm. Zo klein allemaal weer in vergelijking met onze schat Jennifer (zij was bij de geboorte al hollands glorie haha).
Hij is nu 2,5 week oud en ben al heerlijk aan de wandel elke dag met hem. Kan zelfs alweer mijn eigen kleding aan, terwijl ik wel over de 20 kg aan was gekomen, nu nog maar 3 kg te gaan. Gaat snel he!
Zal proberen weer eens wat vaker te berichten.
Nou meiden jullie zijn weer op de hoogte!!
groetjes Ilone
Het is echt schandalig want ik ben al weken niet meer op het forum geweest... sorry hoor!!
Maar ik heb goed nieuws en wilde dat toch graag ff met jullie delen...
WANT op 5 september ben ik bevallen van een gezonde jongen en hij heet Lars.
Alles is goed gegaan en het is een tevreden mannetje. Hij woog bij de geboorte 3350 gr en is 50 cm. Zo klein allemaal weer in vergelijking met onze schat Jennifer (zij was bij de geboorte al hollands glorie haha).
Hij is nu 2,5 week oud en ben al heerlijk aan de wandel elke dag met hem. Kan zelfs alweer mijn eigen kleding aan, terwijl ik wel over de 20 kg aan was gekomen, nu nog maar 3 kg te gaan. Gaat snel he!
Zal proberen weer eens wat vaker te berichten.
Nou meiden jullie zijn weer op de hoogte!!
groetjes Ilone