LARS GEBOREN!!!!

Hoi meiden,

Het is echt schandalig want ik ben al weken niet meer op het forum geweest... sorry hoor!!

Maar ik heb goed nieuws en wilde dat toch graag ff met jullie delen...

WANT op 5 september ben ik bevallen van een gezonde jongen en hij heet Lars.
Alles is goed gegaan en het is een tevreden mannetje. Hij woog bij de geboorte 3350 gr en is 50 cm. Zo klein allemaal weer in vergelijking met onze schat Jennifer (zij was bij de geboorte al hollands glorie haha).

Hij is nu 2,5 week oud en ben al heerlijk aan de wandel elke dag met hem. Kan zelfs alweer mijn eigen kleding aan, terwijl ik wel over de 20 kg aan was gekomen, nu nog maar 3 kg te gaan. Gaat snel he!

Zal proberen weer eens wat vaker te berichten.

Nou meiden jullie zijn weer op de hoogte!!

groetjes Ilone

hoi hoi,
GEFELICITEERD met Lars!

En wat geweldig dat het al zo goed gaat. Geniet lekker van elkaar en we zien je hier wel weer, altijd gezellig :)

groetjes Tamar

GEFELICITEERD!!!

LARS, mooie naam. De kleine van een vriendin van mij heet ook zo. En wat fijn dat alles zo goed gaat.

Hoe vind Jennefer het, z'n kleine "indringer" erbij??

Groetjes Patries, en ga lekker genieten!

Jennifer vind het helemaal geweldig!! Lars is nu de enige nog die kusjes van haar krijgt haha....

Ze wil graag helpen, dus betrekken we haar er zoveel mogelijk bij. Als ik een flesje ga geven, mag Jennifer ff het flesje vasthouden tot ik goed zit, met badderen zit ze erbij en mag ze het washandje gebruiken om Lars te wassen enzo...

Het valt me reuze mee.. (tot nu toe dan he!!).

gr. Ilone

Geweldig zeg! Mooie naam! (Staat ook op mijn lijstje voor als het bij ons weer raak is) en wat fijn dat het zo goed gaat met allemaal en zo te horen heb je een echt moedertje erbij nu!

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan