las op een site dat als je als vrouw bovenpop zit het een minder geschikte positie is om zwanger te

Ik las net een artikel dat het een mider geschikte positie is om zwanger te raken alls de vrouw bovenop zit,doordat de wet van de zwaartekracht niet helpt zwanger te worden,maar ben toch echt zwanger geraakt met dit standje,bedoelen ze dat het zaad dan niet zo diep komt of wat?

Volgens mij is het dan zo dat het zaad er weer sneller uit loopt en op het moment dat het zaad niet diep genoeg komt en er dan al weer uit gaat, is het moeilijker om zwanger te worden. Jouw vriend/man had dan gewoon heel snel en krachtig zaad :)

je zegt het idd eigenlijk zelf al.
het zaad komt weer sneller uit je lichaam en moet hoger zwemmen voordat hij zn doel kan bereiken.

je kan natuurlijk wel in die positie vrijen, maar als ik een tip mag geven:
zodra het zaad in je zit, gelijk plat gaan liggen op je rug, en liefst zelfs een kussen onder je billen.
zo help je het zaad zeg maar om zn doel eerder te bereiken.
heb ook gehoord dat jij na zijn daad moet klaarkomen. hierdoor trekt alles in jou samen, en helpt jouw lichaam t zaad nog dieper te gaan.

lekker praatje, sorry, maar wist niet hoer ik t anders moest zeggen hahaha.

groetjes, do

sluit me helemaal bij de bovenste twee aan.

als je zelf op je rug ligt is het het beste om je benen gebogen neer te zetten dus met de voeten plat op het matras. (tijdens de sex) hierdoor creeer je een soort dammetje, waar het zaad wel over heen naar binnen kan maar niet zo makkelijk naar buiten.

hi hi dank je,ik denk dat we een meisje gaan krijgen simpelweg om de reden dat meisjeszaadcellen langer overleven en jongens snelle zwemmers zijn en eerder afsterven,ben benieuwd,heb geen voorkeur,maar mijn gevoel...

Terug
Bovenaan