@ Las, zwanger -> positieve ovutest

A

Anoniem

Guest
Hoi Las, je had een berichtje achter gelaten bij de mama's van januari.. ik dacht heb er nog 1 liggen dus test wel even en ja hoor een positieve ovulatietest!

Heel appart!

Kussies Laurie

Ik heb ook positieve ovutesten en heb as dinsdag 2 weken geleden mn ei gehad. Spannend!!!

Liefs ciomama

Dit maakt me wel heel nieuwsgierig. Ik zit nu in de 1e ronde en denk natuurlijk van alles te voelen. Ik zou bijna een ovu-test gaan kopen om het te checken! Hopelijk kan ik me inhouden :)

Wanneer heb je je NOD, Ugly Betty? Want anders kun je beter 2 testen kopen voor 5 euro bij kruitvat. Ovutesten koop je met min 5 in een doosje al voor 10 euro.

maandag of dinsdag is mijn nod. en probeer me in te houden. had vorige maand een setje testen gekocht van sensitest. vorige maand had ik meteen mijn ei gevonden en deze maand ook eigenlijk bijna meteen dus er lagen nog 2 testen.
de ovutesten in de winkel vind ik erug prijzig en zal ik niet ze snel kopen.
ik voel vanalles, maar helaas had ik dat de vorige maanden ook al, dus op de voortekens durf ik niet te vertrouwen.
vind het allemaal wel heel spannend, heb in mijn achterhoofd ook nog de herinnering van de mk in jan. (ook al weet ik dat ik daar niet aan moet denken).

bedankt meiden voor jullie interesse en steun. doet me goed. hou jullie op de hoogte

Terug
Bovenaan