lasergamen??

hallo iedereen
ik heb een dringende vraag over lasergamen,ik ben 18 weken zwanger en ik heb namelijk gelasergamed tijdens mijn zwangerschap,
en nou heb ik gehoort dat je helemaal niet mag lasergamen tijdens je zwangerschap en mijn verloskundige weet het zelf ook niet en nu zit ik echt met mijn handen in het haar want er is verder niemand die mij hier antwoord op kan geven,zijn er dames hier die het wel weten?en mij hier meer informatie over willen geven? alvast bedankt
 
hoi, ik weet niet echt een antwoord, maar je mag tot ergens in de 30e week ook nog in t vliegtuig en dat is ook heel veel straling, dus wat dat betreft lijkt t mij voor een keertje geen kwaad te kunnen, maar anders bel je toch gewoon zo'n lasergamecentrum op met de vraag? als t niet kan horen zij dat te weten,maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken! gr fie
 
Het is nu al gebeurt en met je zwangerschap is er niets geks aan de hand. Ik zou me er nu geen zorgen meer over maken. Ik denk dat het echt niet zo heel veel kwaad kan, anders hing zo'n lasergamecenter wel helemaal vol met waarschuwingen (net zoals bij bv. de efteling). Maar voor de zekerheid kun je inderdaad wat fie zegt beter even hun bellen. Je vk weet het nu ook dus houd dingen rondom je zwangerschap nu ook goed in de gaten.
Ik denk echt dat je je geen zorgen hoeft te maken. Dat is zeker niet goed voor je kindje.
Groetjes!!!!
 
Hoi
Ik heb mijn vorige zwangerschap ook gelasergamed en niets aan de hand hoor. Gewoon een gezonde baby. Ik heb ook nooit gehoord dat het schadelijk zou zijn. Groetjes Daphne
 
Vorige week met het werk gelasergamed: volgens de vk kan de straling oid geen kwaad, het wordt alleen afgeraden ivm het rondrennen in een donkere en warme ruimte, zou je kunnen vallen.

Zou me niet te druk maken, of anders m'n eigen vk even bellen.

Succes!
 
Terug
Bovenaan