Lasergamen

Hey  ik heb effe een vraagje. Morgenavond heb ik een uitje en gaan we met zijn alle lasergamen. Nu weet ik dus absoluut niet of dit schadelijk is voor een ongeboren kind. Ben nu 21,5 week zwanger en wil absoluut geen risico lopen.

Weet iemand hier wat meer over????

Liefs,

Danielle (21 weken en 4 dagen)

Sorry, ik kan je geen duidelijk antwoord geven, want ik weet het niet. Maar waarschijnlijk weet het bedrijf waar je gaat lasergamen het antwoord wel.
Anders kun je het misschien bij je verloskundige navragen of bij de huisarts.
Mij lijkt het niet schadelijk, maar ja, als je het zeker wilt weten zou ik het toch aan iemand anders vragen.

Hallo,

Ik heb toen ik ongeveer drie a vier maanden zwanger was ook gelasergamed. Ik heb aan de man die ons daar hielp gevraagd of het kwaad kon. Hij zei van niet. Toen ik daarna nog wat twijfelachtig keek haalde hij zijn diploma erbij en liet die zien met wederom het antwoord dat het niet kwaad kon. Daar moest ik toen wel om lachen. Inmiddels is mijn zoontje gezond en wel geboren en alweer bijna vijf maand oud. Ik denk dus dat het inderdaad geen kwaad kan. Ik heb veel plezier gehad. Ik zou er alleen wel om denken dat je niet te wild doet. Ik weet niet hoe groot je buik nu is. Maar wij deden het in een donkere ruimte en in mijn enthousiasme ben ik toen tegen een collega opgebotst omdat we om een hoek stormden. Gelukkig niet hard gebotst. Maar als je een dikke buik hebt zou ik toch wat voorzichtiger zijn in het donker zie je niet altijd waar je loopt. Stiekum vanachter een schuttinkje schieten en je zo nu en dan verplaatsen is ook leuk. Veel plezier......

Groetjes Hannie

Terug
Bovenaan