Last gehad van de klok?

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Hebben jullie kids nog last gehad dit weekend van het vooruit gaan van de klok?
Evy heeft gister volgens mij even nodig gehad om te acclimatiseren, kortere slaapjes en zo.
Maar vandaag loopt alles weer zoals vorige week. Maar ik juich nog niet te vroeg, toen we naar wintertijd gingen vorig jaar, ging het eerste dagen ook goed en heeft ze halverwege die week pas gespookt. Wel gelukkig maar voor een paar daagjes.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi iris

ik heb er eigenlijk niks van gemerkt, misschien omdat wij rolluiken hebben?.
wel slaapt hij tussen de middag ineens beter maar of dat door de klok komt weet ik niet.

groetjes mascha

Hoi!

Wij hebben er hier geen last van gehad! Hebben maudy gewoon lekker laten slapen totdat ze wakker werd, precies een uur later dan normaal...........keurig toch, dat uur hebben we de rest van de dag weer ingehaald, et voila! Ze zit weer keurig in haar ritme!
Zoete griet!
Ze slaapt zowieso wat chaotisch de laatste tijd, 6,5 maand-sprong, dus hele vaste slaaptijden hebben we niet, wel een ochtendslaapje, een middagslaap, en een avondslaapje: fles erin en slapen tot de volgende dag.
Hoelang de slapen van overdag duren is geheel afhankelijk van de dag, maar heeft niets veranderd met het verzetten van de klok............fijn hoor.
En nu de zomer dan maar echt laten beginnen, over een week of wat ga ik een fietsstoeltje kopen, maudy voorop en trappen maar!
Hoera!!!!

Liefs Rimke

Weinig last van gehad. Maar met Tijs hebben we er ook eigenlijk nog helemaal geen last van gehad. Stef zit nu midden in zijn 8.5 maanden sprong, dus die slaapt zowiezo niet zo fantastisch op het moment.

Beiden zitten vandaag al in het nieuwe ritme en hebben verder nergens last van. Dus dat is weer soepeltjes gelopen.

Groetjes,
Susan

hej!
Ja wij hebben er last van.... oudste zoon van 10 heeft eraltijd last van, al 10 jaar lang! De tweede zoon niet zo, die hobbelt aardig mee. Linde heeft er ook last van, ze is nog in de war. Ze slaapt op andere tijden, beetje ongelukkige tijden en vlak voor het eten valt ze om vd slaap ineens. Maar goed, ff soorbijten en dan zit er weer een ritme in. Succes allemaal met de klok. Lekker lang licht he.....liefs Pippi

Loek heeft er volgens mij een beetje last van. Als hij nu gaat slapen wordt hij al 2 nachten een uur later gillend wakker. Dan troost ik hem even leg hem terug in het bedje en het is weer goed.

Ik heb er last van!! Sophie niet echt, die gaat op de normale tijd slapen wordt op de normale tijd wakker helaas, ik had gehoopt dat ze nu wat langer zou gaan slapen... Maandagochtend was ze wel een beetje slaperig toen ik haar naar de creche bracht, maar verder hebben we er niet van gemerkt. Ik, daarentegen, heb nu nog meer moeite om mijn bed uit te komen...

Terug
Bovenaan