last met eten

Hai allemaal.

Al een enige tijd heb ik echt last met eten, ik heb echt het gevoel dat het gewoon blijft hangen, net at ik wat en t kwam er gewoon uit omdat het niet verder kwam het is een heel benauwend en ook pijnlijk gevoel. Ik heb het niet met al het eten maar wel met veel. Herkent iemand dit? Ik had het al vrij vroeg in de zwangerschap maar nu word het alleen maar erger.

Voorbeelden waar ik erg last van heb zijn bananen, patat maar ook wel andere dingen deze twee herinner ik mij nu op dit moment even.

Gr Tamjo

Hoi Tamjo,

Wat vervelend, meid! Ik herken het wel. Ik heb dit met het eten van dingen die vet zijn, zoals patat. Dat kon ik in de eerste 4 maanden van de zwangerschap ook niet binnen houden. Nu houd ik het wel binnen, maar mijn lijf reageert er meteen op.

Verder kan ik geen (en dat klinkt vast raar) water binnenhouden. Vind het zo vies... doe er nu maar een scheutje ranja bij.

Succes ermee!
Gr Ingrid

in het begin kon ik niet eten, nu eet ik me echt rond... heb de hele dag honger......

weet je ook wanneer het gebeurd??? bij mij was het namelijk zo dat wanneer ik honger kreeg ik direct iets moest eten, anders kwam alles eruit....
ik heb verder nergens moeite mee....

misschien moet je juist dat soort dingen vermijden te eten... en dan alleen eten waar je wel tegen kan.

vriendin van mij is de hele zwangerschap ziek geweest... ze hebben haar toen aangeraden dingen te eten waarvan je "lekker" kon overgeven...

succes en rustig aan

Weet je ik ben er niet ziek van helemaal niet zelfs maar t doet gewoon zeer met eten. T blijft gewoon echt hangen. Volgende week moet ik weer naar de Vk dan zal ik t voorleggen.

Thnx voor jullie reacties.

Gr. Tamjo

Wat apart Tamjo! Weet je zeker dat het aan het soort eten ligt? Ik heb nu de laatste tijd wel vaak een benauwd gevoel en het gevoel dat het wat langzamer zakt allemaal...maar dat ligt meer aan hoe ik me voel dan aan wat ik eet geloof ik...de ene keer heb ik het wel de andere keer weer niet...!

ik heb wel last dat tegen lunch tijd ik voor mijn gevoel nog vol zit van t ontbijt. en bij t avondeten nog vol van de lunch.
ik eet nu vaker kleinere porties. veel fruit omdat dit bij mij makkelijk verteerd. wel heel veel lucht in mijn maag. veel boeren, waardoor het eten makkelijker omhoog komt.

@anna-lovely
wat is "lekker" overgeven?

Hoi,
Zou het idd bespreken met je vk, misschien zit jou maag erg in verdrukking, kun je niet bellen of je eerder terecht kan?

Lekker overgeven, sommige dingen zoals sinasappel ed zijn behoorlijk vies als het terugkomt, denk dat ze dat bedoelen, maar wat dan beter is?

Succes, liefs MJ

Thnx voor jullie reacties ik moet over een weekje weer naar de Vk dat red ik nog wel. Wat ik zei kep t niet bij elk eten.

Gr. Tamjo

Terug
Bovenaan