Last na terugplaatsing?

Hallo meiden,
Vraagje, vandaag had ik mijn eerste terugplaatsing, en nu vreslijk veel
last van onder in mijn rug. Soms heb ik ook die pijn als ik ongesteld moet
worden. Is dit herkenbaar, en is het nu al een slecht teken?
Wie kan mij antwoorden op deze vraag, hoor graag van jullie. groetjes Miranda

Hoi Miranda,

Jeetje spannend allemaal hè..ik heb 26 mei mijn 1ste terugplaatsing gehad. Ik had ook een rare buik. Ik denk zelf dat dat komt omdat er nogal wat gebeurt is van binnen. Eerst al die hormonen, dan de punctie en 2-3 dagen erna een terugplaatsing. Het is allemaal niet niks. Ik heb mij die dag lekker rustig gehouden. In de afgelopen 2 weken had ik continu steekjes en pijntjes, om gek van te worden. Ik ben gewoon 2 kilo afgevallen van de spanning..Ik had afgelopen donderdag een kleine bloeding en daarna niets meer..vanavond had ik weer een kleine bloeding. Ik word er gek van..ik mag dinsdag bloedprikken, ik heb er een hard hoofd in. Ik hoop dat jij meer geluk  heb deze maand en dat je met positief nieuws komt.

Heel veel sterkte de aankomende weken.

Mo

hoi hoi

ik heb er geen ervaring mee dus weet niet of die pijntjes erbij horen

hoop in ieder geval dat  het snel over gaat en je wat beter voelt en je wachtweekjes snel voorbij zijn

en dat het een goede terugplaatsing is geweest

toi toi toi

liefs moekje

Hee Miranfda,

Spannend zeg!
Die 'pijntjes' willen nix zeggen....Had ze van te voren gedurende elke cyclus (lage rugpijn, beenpijn) maar ook in de gelukte ivf cylcus. Was er toen van overtuigd dat het niet gelukt was omdat ik alle klachten had....het kan dus toch!!

Sucses met je wachtweken....
Liefs Anne

Terug
Bovenaan