Last stuitje 22 weken

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi allemaal !</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">ik ben vandaag 22 +2 weken , ik voel wel de belletjes in Mn buik maar hem nog niet schoppen .. (eerste zwangerschap ) kindje was bij alle echo’s heel rustig . Toeval ? Ik overweeg een extra echo om hem nog eens goed te zien .. het is een jongen ! </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik heb veel last van mijn stuitje tijdens mijn werk (zittend beroep > mondhygienist) en heb geregeld (als ik plat lig ) een zenuw beknelling in mijn been .. dit baard me wel zorgen voor de bevalling .. kracht zetten gaat dan echt niet .. wanneer ik met pijn omhoog kom en even rek en strek (wat dan echt 1 bak ellende is ) loop ik daarna weer als n kiviet … ben nu onder behandeling van een fysio .. hopelijk komt t goed ..</span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">bizar dat iets van 10-15 jaar geleden nu op speeld (gevallen met snowboarden en toen een goede maand horizontaal uit bed gemoeten en met tijden er ook nog wel last van blijven houden , in bijvoorbeeld de college zaal ) </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">nu ik toch aan t typen ben .. ik ben al n kilo of 8 aangekomen?  ik zal maar eens n beetje minderen met “snaaien” geloof ik .. t zit m vooral in nu wel een roze koek pakken en voorheen hooguit een speculaasje ..net iets meer chips dan anders .. naja jullien kennen t vast .. </span></p><p>Gr </p>

Wat vervelend zeg dat je er zoveel last aan hebt! Ik ben drie jaar geleden op mijn stuitje gevallen en dit werd ook al snel gevoelig (ben nu 20 weken). Ik heb een paar weken geleden een stuitkussen gekocht. Dit geeft mij heel veel verlichting tijdens het zitten!! 

Herkenbaar.  Vooral last van de stuit bij scheef zitten en hangen op de bank. Ook een beknelde zenuw in mijn li bil/been, al bij 14 weken. Heb goede dagen en slechte dagen. Zoals gisteren dat gaan staan enorme pijn scheuten veroorzaakt. Voel me soms net een bejaarde met een versleten heup. Fysio helpt nog niet echt, heb niet de illusie dat dit nog beter gaat worden de komende maanden. 

Herkenbaar.  Vooral last van de stuit bij scheef zitten en hangen op de bank. Ook een beknelde zenuw in mijn li bil/been, al bij 14 weken. Heb goede dagen en slechte dagen. Zoals gisteren dat gaan staan enorme pijn scheuten veroorzaakt. Voel me soms net een bejaarde met een versleten heup. Fysio helpt nog niet echt, heb niet de illusie dat dit nog beter gaat worden de komende maanden. 

Heb inderdaad ook de hele zwangerschap last gehad van mn stuitje.. 12 jaar geleden op gevallen.. 1 troost misschien, zodra je bevallen bent, was het bij mij over.. 

Heb inderdaad ook de hele zwangerschap last gehad van mn stuitje.. 12 jaar geleden op gevallen.. 1 troost misschien, zodra je bevallen bent, was het over.. 

Terug
Bovenaan