last van baarmoeder met vrijen

hallo meiden,

ik heb 3 weken geleden een kiskraam gehad (was 9 weken zwanger)
gelukkig ging de mk zonder pijn en andere complicaties.

nu zijn we al weer 2 weken aan de slag.
maar deze week is mn baarmoerdermand nogal gevoelig, zelfs een beetje pijnlijk als er tegen aan gestoot word (sorry  moet het toch ff uitleggen)

zou het met je eisprong te maken kunnen hebben?

hoi klavertjevier,

ik weet niet, maar ik heb dat ook wel eens gehad. Ik heb dat altijd gewoon geweten aan te fanatiek klussen!

Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar dat is wat ik toen dacht.

gr. nina

Sorry, maar ik kan je er niet bij helpen. Ik heb echt geen idee waardoor dat kan komen.

Wat ontzettend K.. dat je een mk hebt gehad?

Hopelijk ben je snel weer zwanger!

x-vlinder

Tijdens je cylcus veranderd je baarmoeder van houding, je baarmoedermond dus ook. Het kan zijn dat tijdens een periode je partner tegen de baarmoedermond aanstoot. Dat kan pijnlijk zijn. Als het goed is, gaat dit gewoon vanzelf over als j cylcus verder vorderd.

Mijn tip: verander van houding of standje zodat je partner minder diep of anders binnenkomt.

Hoi,

ik herken je probleem. Heb dit ook regelmatig! Vooral rond de eisprong. je baarmoedermond is dan namelijk een stuk zachter, zodat de spermacellen goed door de opening kunnen. Kan dus heel goed met de eisprong samenhangen.

Groetjes Nath04

Hey Klavertjevier,

Wat naar dat je een miskraam hebt gehad. Helaas weet ik wat je mee maakt.

Ik weet niet of het wel met de eisprong te maken heeft. Ik denk dat je die dan juist niet hebt. In je vruchtbare periode zit je baarmoedermond hoger ik je schede. Dus kan er niet of nauwelijks tegen aan gestoot worden. Naar mate je verder in je cyclus ben zakt de baarmoedermond weer.
Bij mij doet het (soms) pijn als ik niet (meer) in mijn vruchtbare periode zit.
Maar het kan ook zijn dat je baarmoedermond gevoeliger is na de miskraam. Ik zelf heb een miskraam gehad met 10 weken, maar ik heb er geen last van gehad.

Sterkte en succes,
Liefs Marije

Terug
Bovenaan