last van baarmoeder met vrijen

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,

ik heb 3 weken geleden een kiskraam gehad (was 9 weken zwanger)
gelukkig ging de mk zonder pijn en andere complicaties.

nu zijn we al weer 2 weken aan de slag.
maar deze week is mn baarmoerdermand nogal gevoelig, zelfs een beetje pijnlijk als er tegen aan gestoot word (sorry  moet het toch ff uitleggen)

zou het met je eisprong te maken kunnen hebben?

Hoi Klavertjevier,

Ik heb het ook een keertje gehad toen we bezig waren voor een kleintje. BIj mij was dat precies rond de verwachte eisprong. Heb het anders nooit gehad, dus moest dat wel geweest zijn. Is nog een hele dag blijven nazeuren.

Wat rot voor jullie dat je een mk hebt gehad.Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken.

Groetjes Anoek

Halllo klavertjevier,

Ik heb zelf ook een mk gehad en was daarna binnen 3 maanden weer zwanger, sneller kon eigenlijk niet bij ons. (Heb vrij lang bloedingen gehad).
Ik had ook dat alles wat gevoeliger was en rond mijn eisprong had ik zo'n steek in mijn buik dat ik niet meer recht kon lopen (de hele dag), heel vervelend. Maar zo kon ik wel precies uitrekenen wanneer ik weer zwanger ben geraakt. : )
Ben nu in de 18e week en alles gaat heel erg goed.
Heb gewoon geduld en dan gaat alles vanzelf. En vergeet niet dat alles toch moet herstellen van zo'n mk.
Ik heb trouwens gelezen dat 60% van de vrouwen na een mk, binnen 4 maanden weer zwanger zijn.
Veel succes ermee!

Liefs Mineko

Als je 3 weken geleden een MK hebt gehad en al 2 weken bezig bent, is dat niet een beetje te snel? Misschien heeft het even wat genezing nodig in principe moet alles weer even bijkomen (je bent immers wel zwanger geweest) ik heb geen idee wat ervoor staat of wat "normaal" is maar een beetje rust voor je lichaam en geest voordat je weer begint kan geen kwaad denk ik, gun jezelf deze rust.

Eén van de natuurlijke methoden om te weten wanneer je vruchtbaar bent is het leren kennen van de stand van je baarmoeder.  Misschien een beetje raar, maar door te voelen met je vingers kun je hier dus achter komen.  Rond de ovulatie hangt je baarmoedermond iets lager.
Het is dus ook helemaal niet gek als je er met het vrijen last van hebt. Bij de ene vrouw is het lager staan van de baarmoedermond duidelijker dan bij de andere.

Ik heb er zelf nooit last van met vrijen, maar weet wel dat mijn baarmoedermond ook verder naar beneden staat.

Ik hoop dat je dr wat aan hebt.

Groetjes, Mirjam (van het sept.forum 37 wkn zwanger)

hey ponyville

ik snap wat je bedoelt hoor!

alleen ik heb een paar dagen een bloeding gehad en had daar bijna geen last van alsof je menstrueert  
daarna gaat je s leven gewoon weer verder ook omdat je van elkaar houd, lastig om uit te leggen hoor.

het is niet dat ik het niet verwerk hoor, wil gewoon heeeel graag weer zwanger worden.

Terug
Bovenaan