Last van been en heup

TWD

New member
Oh meiden ik heb toch zo'n last van mijn linker been en rechter heup pfff weet soms niet meer hoe ik moet zitten of staan. Lopen is pijnlijk. Heb gen idee waar het wegkomt.
Zou het misschien van de bekkeninstabiliteit kunnen komen? Nu had ik dat niet zo erg tijdens de zwangerschap dus vind het allemaal beetje vreemd
 
Het zou misschien wel kunnen hoor... Ik heb gister toevallig een beetje zitten zoeken omdat ik wilde weten wanneer ik weer kan gaan hardlopen.

Het kwam er op neer dat je minimaal 3 maanden moet wachten. Wandelen kan wel, dat is minder belastend. In ieder geval is het zo dat je soms denkt al meer te kunnen dan dat je lichaam aan kan.

Het zou dus kunnen dat je je lichaam te veel belast hebt, ook al heb je misschien niets bijzonders gedaan...

Ik zou de Vk even bellen, die weet misschien wel wat het kan zijn. En anders de fysio?

Succes, hoop dat het snel beter gaat!
 
ik heb ook erge last en ook met me zw bekkeninstabiliteit . Ik neem ook geen rust dus heb het heel erg pff . Warme kruik en soms pijnstilling nodig . Ook heb ik 1,5 uur met me benen op de beensteunen gehad tijdens het hechten na de bevalling dus ook extreem lang . Ik heb niet uitgerust tijdens me kraamweek dus al met al neem geen tijd voor mezelf .
 
Terug
Bovenaan