Last van bekken

Hoi mama’s<br />Ik ben nu ongeveer 9 weken zwanger van de 2de maar nu na een dag werken (zorg) last van mijn bekken. Bij mijn vorige zwangerschap had ik hier ook last van maar pas veel later!( rond de 30 weken! )<br />Mijn teamleidster en collega’s weten nog niet dat ik zwanger. 1 April eerste keer verloskundige en daarna wil ik het pas vertellen.<br /><br />Heeft iemand tips om het een beetje minder te laten worden...<br /><br />Xx<br />
 
Wat vervelend voor je! Schakel een goede bekken fysiotherapeut in. Zij kan samen met jou kijken naar passende oefeningen en jou behandelen. 
Sterkte!
 
Vreselijk voor je! Ik had ook vroeg bekken klachten (12 weken). Bekken fysiotherapie had ik pas later, maar eerder was handiger geweest. Ik werk ook in de zorg en dacht het allemaal wel te kunnen. Bij je leidinggevende het aangeven en ook collega’s zodat ze er rekening mee kunnen houden. Zwaar tillen minderen, minder snel lopen, nadenken hoe je staat en zit is wel belangrijk. Geen benen over elkaar was een advies voor mij ? . Kussen tussen te benen met slapen werkte ook. En evt minder werken mochten alle klachten aanhouden. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan