last van bekken

Ik ben sinds vandaag weer eens ongesteld. De 3e keer nu sinds de bevalling. Er zit wel meteen een regelmaat in, elke keer zit er 3,5 week tussen (inclusief 6 dagen ongi) maar ik heb vandaag toch last van mijn bekken! Ook trekt mijn litteken enorm. Heb dit nog niet eerder gehad, ja in de kraamweek als ik teveel in beweging was, maar daarna niet weer. Baal hier best van want kan alleen maar zitten, lopen doet gewoon pijn! Zijn er meer dames die dit hebben??

Liefs ciomama

ps: ik heb een 'gewone' bevalling gehad. Wel geknipt, maar geen pomp etc.

Hoi vervelend zeg. Littekens kunnen erg gevoelig zijn. Misschien uit dit bij jouw tijdens je menstruatie. Alles is dan gevoelig daaronder

Nou rustig aan (voor zover mogelijk)

x

ik had het redelijk in balans met mijn bekken maar sins ik weer gestart ben met werk erg veel last
ik ben nu veel actiever en beweeglijker dus moet weer op zoek naar een balans

en zwemmen, dat helpt echt

succes! bekkeninstabiliteti kan 6-24 maand duren

Voor mijn zwangerschap had ik wel eens kramp in mijn schaambeen tijdens mijn menstruatie, maar na mijn bekkeninstabiliteit en één litteken en nu ik dit zo lees...oeh, heb er zo geen zin in.
Maar goed, daar heb jij niet zoveel aan :) ik weet het dus nog niet, wel sterkte gewenst!

Ja hier ook last. Niet vanwege ongesteldheid, maar ws vanwege werk. Inmiddels bij fysio en krijg ik oefeningen om alles stabieler te maken. Had er voor de bevalling ook last van. Oh ja en al die tijd geen last van litteken van de keizersnee en nu sinds fysio wel. Ik moet ook mn buikspieren trainen (stelt echt niks voor met wat ik voorheen aan sport deed), maar dat is echt pittig. Nul conditie en spieren. Langzaamaan alles weer opbouwen en het komt echt wel goed.

Ga naar de fysio! Die kunnen helpen bij bekkenklachten. Evt via huisarts, maar het kan ook rechtstreeks.

Sterkte!

ik heb ook nog steeds enorme last van mijn bekken ! zo irritant..

heb wel fysio ervoor en sinds ik yoga gaat het naar mijn gevoel ietsje beter

van de week ben ik ongesteld geworden en ik meot zeggen dat het een opluchting geeft.. he juist het idee dat de pijn wat minder word.

Dat stomme litteken voel ik nog steeds ja... bah bah bah..

Sterkte en wie weet kan de fysio wat voor je betekenen !!!! (ik ben trouwens zelf rechtstreeks gegaan)

Terug
Bovenaan