last van benen

Dag meiden,

Ik heb de laatste week tijdens het slapen last van de zijkanten van mijn benen. Als ik op 1 kant lig, moet ik na een uur weer omdraaien omdat het zo beurs voelt... Ik hoef niet zo veel te plassen en slaap ook best lekker, maar kan dus niet lang op 1 kant liggen. Volgens mij had ik dit bij de vorige ook. Is dat bekkenpijn? Of meer last van mijn heupen? Overdag heb ik het niet, alleen als ik heel veel doe of op hakken heb gelopen. Weten jullie hoe bekkenpijn voelt? Volgens mij is dat het niet...

Dit lijkt wel degelijk op bekkenpijn! Zodra je met de knieen op elkaar komt lijkt het alsof je bekken op slot springen en dat merk je als je weer terug rolt.
Stop een kussen tussen je benen en als je weer wil omdraaien doe dit dan in fases, elke keer een klein stukje. Ik heb het ook!

Ja, ik heb het alleen in mijn heup niet in hele been. Geen idee kan misschien ook fat bloedvaatjes afgeknelt worden. Ik slaap in ieder gevel ook met een kussen tussen mijn benen. Het knakt bij mij alleen af en toe in het bekken haha maar ik heb natuurlijk geen bekkenklachten ;-)

Heb ik ook gehad. Als ik op mijn zij lag. En dan de buitenkant van mijn heup. Was precies op een dag dat ik veel te veel gedaan had. Ook fysiek: tillen en meubels verplaatsen.
Dus volgens mij heeft t wel iets met je bekken te maken.

Bij mij is t nu weer over.

Als je last blijft houden misschien even langs de fysio?

Ik heb dit alleen aan de buitenkant van mijn heupen. En inderdaad, misschien doe ik wel teveel overdag. Ik wil nog zoveel dingen in huis doen, maar probeer dit wel te beperken. Kussen tussen mijn benen helpt niet...

Iets dikker kussen geprobeerd? Ik lig er ook een voor mijn buik zodat je iets naar achter gekanteld ligt... Misschien nog een idee. En rustig aan doen is ook een optie haha

Terug
Bovenaan