Last van bloedingen?

Ik vraag me af of er meer moeders zijn die last hebben of hebben gehad van bloedingen?
Ik heb namelijk elke dag bloed verlies en ben nu 13 weken zwanger.. Het is vooral oud bloed dat ik verlies, som is het een drupje soms is het een inlegkruisje vol, dan weer een dag wel en dan weer een dag niet. Daarnaast mag ik nu tot week 15 geen gemeenschap hebben met mijn partner omdat dat al twee keer tot heftige bloedingen heeft geleid waarbij ik ook grote bloedproppen ben verloren..
Hebben jullie hier last van gehad?

Hoi,
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er regelmatig last van gehad tot 12/13 weken en toen was het ineens over. Ook 1 keer zeer heftige buikpijn gehad dat ik er bijna van flauw viel. Maar uiteindelijk na 9 maanden een gezonde dochter aan overgehouden. Vond het wel al die tijd erg spannend omdat ik daarvoor al een miskraam had gehad.

Je baarmoedermond kan erg gevoelig zijn en bij het minste of geringste voor een bloedvaatje wat kanpt zorgen. B.v. inderdaad bij gemeenschap, maar zlefs bij zwaar tillen of drukken op de WC.
Hopelijk is het bij jou snel over.

Hoi,

Bij mijn 1ste zwangerschap heb ik tot ongeveer de 20ste week elke keer bloedverlies gehad de ene keer erg en de andere keer minder. Ik maakte me toen erg ongerust maar het kan echt voorkomen zonder complicaties. Nu bij de 2de zwangerschap weer af en toe bloedverlies maar ook nu is alles goed zit inmiddels in de 17de week.

Doe het rustig aan en goed in de gaten houden, en hopelijk is het snel weer over.

Liefs RH

Terug
Bovenaan