Last van bruine afscheiding ; wie ook?

A

Anoniem

Guest
Sorry, beetje 'vies' onderwerp misschien, maar het zit me nu toch een beetje dwars.

Vorige week had ik last van bruine afscheiding, maar ik maakte mij niet zo druk want dat had ik ook toen ik zwanger was van onze dochter (3 jaar geleden).

Maar 2 dagen later wat licht bloedverlies met afvegen.
De volgende dag hadden we de eerste echo, en na het zien van ons kindje met mooi kloppend hartje maakte ik me helemaal geen zorgen meer.

Nu had ik vanmiddag echter weer bruine afscheiding, en buiten het feit dat ik me er vies door voel, vraag ik me ook af waar dat vandaan komt en of er meer aanstaande mama's last van hebben.

Ik ben nu 11,5 week zwanger en hoop dat het weg gaat want ondanks de mooie echo vind ik het toch helemaal niks!  

Groetjes Anna

hoi mama iris!
ik ben zo blij dat dit ond erbij staat!
ik heb er nl ook last van. bij mijn vorige zw.schap helemaal niet, dus raakte al een soort van in paniek....
ik heb afgelopen week af en toe bij het afvegen wat bruinig slijm(inderdaad vies maar goed...) heb vanmorgen toch besloten om de vk te bellen en zij vertelde mij, dat het geen kwaad kan. het heeft te maken met innesteling en groeien van (hoe klein ook) de   baby. het is oud bloed van vaatjes die hierdoor gesprongen zijn. zolang er geen menstruatie-achtige krampen, helder bloed of koorts bij komt gebeurt het wel vaker en kan het geen kwaad.
maar het blijft me toch niet helemaal lekker zitten hoor!
ik kijk uit naar volg wk wo want dan heb ik mijn echo!
gr chan

quote: tallie78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-10-2008 18:52:24'));

hoi mama iris!
ik ben zo blij dat dit ond erbij staat!
ik heb er nl ook last van. bij mijn vorige zw.schap helemaal niet, dus raakte al een soort van in paniek....
ik heb afgelopen week af en toe bij het afvegen wat bruinig slijm(inderdaad vies maar goed...) heb vanmorgen toch besloten om de vk te bellen en zij vertelde mij, dat het geen kwaad kan. het heeft te maken met innesteling en groeien van (hoe klein ook) de   baby. het is oud bloed van vaatjes die hierdoor gesprongen zijn. zolang er geen menstruatie-achtige krampen, helder bloed of koorts bij komt gebeurt het wel vaker en kan het geen kwaad.
maar het blijft me toch niet helemaal lekker zitten hoor!
ik kijk uit naar volg wk wo want dan heb ik mijn echo!
ben trouwens ook 10/11 weken.
gr chan

Terug
Bovenaan