Last van buik

Hebben jullie dat ook?

Ik ben nu 9 weken zwanger en heb al vanaf het begin last van mijn buik. Echt het bandenpijn gevoel en dat de hele handel opgerekt wordt. Absoluut geen kramp! Soms als ik even een verkeerde beweging maak, dan steekt het en vandaag is het zelfs al als ik aan het lopen ben. Ook merk ik het als ik even druk met mijn kinderen ben geweest.

Is het bij jullie ook zo erg?

Groetjes Paula

Hi Gefeliciteerd!!!
Ik moest effe zoeken maar toch super joh!!
Helaas kan ik je  NOG niet de hand schudden maar hopelijik heel snel wel .
Maar dat is tussen ons he
En o ja dat gevoel had ik bij Lotte wel.

Kus

Hey Suus!!

Jij hier? Jullie zijn weer begonnen?? In dat geval hoop ik dat het snel lukt. Bij ons was het echt een verassing...weer een probleem met dat stomme spiraal. Nooit aan beginnen!!

Het was even slikken, maar we zijn er blij mee! Ik begin toch wel al uit te dijen, of het nu mijn darmen zijn of niet, dat had ik bij Elin en Norah iig niet.

Ik hou mijn mond wel hoor! Ik houd het in de gaten...en laat het me weten.

x Paula

O wat een aangename verrassing dus.
Je hoort het zo vaak met die spiraaltjes.
Jij wij zijn weer begonnen.
Moet zeggen dat ik erg ongeduldig ben haha
Ik wil nu zo graag maar helaas al 2 keer niks.
Dus weer erg spannend.
Maar goed dit is ons geheimpje haha
Wel echt snel weer afspreken he.

Kus

Kan me voorstellen dat je ongeduldig bent. Als je eenmaal zoiets besloten hebt, wil je ook meteen. Je weet in ieder geval dat je makkelijk zwanger kan raken, dus het is een kwestie van goed timen. Ik heb wel makkelijk praten nu, maar het komt vast wel goed.

Ik vind het erg leuk en ik hoop dat het snel lukt, zodat we toch nog een beetje 'samen' zwanger kunnen zijn.

xxx

Hi!

Dit was zocht!! Zit nu in mn 12e week en heb ook een soort pijn, geen krampen idd maar wel een 'gevoel' ....
Hebben meer mensen dit?? Waar komt dit door???

xxxx

Ik heb het ook denk ik, voelt meer als een soort rek/spierpijn. Niet echt pijn, meer een zeurend gevoel, de ene dag meer dan de andere. Ik denk ook dat het het oprekken van de baarmoeder/banden is.

hihi nou dan kunnen we weer ontspannen he ;) het is bij mij ook de ene dag erger dan de andere....
had ook niet het gevoel dat het 'fout' zat ofzo, maarja.... je wil aan de andere kant ook zeker weten dat het normala is toch?

xxx

Terug
Bovenaan