Last van buik

Hoi allemaal,

Nu de misselijkheid, de extreme moeheid en de spontane bloedingen verdwenen zijn kan ik eindelijk genieten van de zwangerschap.
Mijn buik is echt niet meer te verbergen en dat is uiteraard niet erg. Word nu al liefelijk hangbuikzwijntje genoemd hahaha
Maar hebben jullie ook soms zo'n gespannen gevoel, ik moet wel zeggen afgelopen dagen is mijn buik wel ontploft qua grote dus dat zal er vast mee te maken hebben.
Maar ik zit nu gewoon rustig op een stoel en m'n belly doet een beetje zeer (bandenpijn) en voelt gespannen aan....
Vindt het zo raar......
Dinsdag weer naar de VK voor gewone controle en de termijnecho!!!!
Dus dan vraag ik er ook maar even naar, maar was even nieuwsgierig of jullie dit gevoel ook hebben...

kus

Heb wel last van steekjes en krampjes die ik herken als groeiende baarmoeder ;-) vooral s avonds..en dan helemaal als ik lang op een stoel moet zitten ofzo.
xxx nice

Hoihoi, de moeheid is nog niet weg, misselijkheid bijna wel. Mijn buik is 's avonds ook enorm inderdaad en 's morgens als ik opsta. Maar hij doet geen pijn...Ga inderdaad maar even navragen bij de VK.
Tipje ( als je dat nog niet deed): masseren die handel!! Met baby-olie elke avond je buik masseren, dan trekt bij mij de gespannenheid een beetje weg. Of je mannetje laten masseren haha.

Ja ik herken het wel hoor. Volgens mij ligt het er ook wel aan of je druk bent of niet, ik merk met twee rondrennende koters dat ik niet echt de nodige rust kan pakken.. Ik eb vooral als ik me in bed omdraai dat ik een steek voel aan de zijkant, alsof mn buik blijft 'hangen'. Haha ook al een hangbuikzwijntje dus, geniet er maar lekker van hoor!
Liefs

ooooh hier nog een ballon ingeslikt......

ineens nadat ik het op mijn werk verteld heb een strakke bol buikje waar veel spanning op staat

bij mij is de moeheid minder, geef er ook wat minder aan toe en heb ook geen last meer van mijn onderrug....

ook ik ga er van de week naar vragen want ik ben ook wel benieuwd of het goed is

met mijn eerste zwangerschap heb ik heel veel harde buiken gehad en dat hoop ik nu niet te krijgen...

De misselijkheid is hier verdwenen, de moeheid is ook echt duidelijk een stuk minder nu. Maar soms staat bij mij m'n buik ook heel gespannen. Bandenpijn zo nu en dan, maar vooral als ik wat meer heb gedaan op een dag. Als ik een stuk heb gelopen schiet het onderin m'n rug er ook goed in. Soms vanuit het niets een druk die ik op de baarmoeder voel staan, voornamelijk 's avonds, en het is ook echt een gevoel alsof de baarmoeder aan het uitzetten is dan.

Terug
Bovenaan