Last van buikkrampen en diarree bij 6 weken?

Hoi allemaal,

Ik vroeg me af of er misschien meer zijn die dit herkennen. Ik ben voor het eerst zwanger. Toen ik net wist dat ik zwanger was had ik een weekje wat meer obstipatie. Geen idee of het ermee te maken had. Maar ik vond het niet erg, want ik had er geen last van en kon alsnog wel naar de wc.

Nu zit ik op 6,5 week en mijn buik is de afgelopen dagen al veel meer opgezet. Iedere ochtend heb ik darmkrampen en voel ik me heel naar. Telkens wat dunnere ontlasting en nu zelfs diarree. In de loop vd dag voel ik me dan weer wat beter. Ik hoop dat dat vandaag ook weer het geval is.

Ik hoop zo dat het volgende week beter is, dan moet ik nl weer gaan werken. Het beperkt me echt in mijn doen en laten.. ben nu echt aan huis gebonden.

Herkennen jullie dit?

Groetjes

Hey Alicia!

Jaaaa dit herken ik!!! Inmiddels is mijn dochtertje ruim 4 mnd maar dat herken nog maar al te goed poee... ik had dit ook in het begin vooral 's nachts en dan de volgende dag werken vreselijk... eerst obstipatie dan diarree het wisselde enorm af...

Alles komt uiteindelijk goed succes!

Groetjes Annemarie

Okee, dank je wel!! Ik vroeg me al af van hoort dit er nu bij of niet. Zo rond de middag voelde ik me weer enigszins normaal en nu begin ik ook weer honger te krijgen enzo. Gisteren hetzelfde.

Terug
Bovenaan