last van darmen door fruithapje??

Hallo,

Ik heb een vraagje misschien dat iemand dit weet. Sinds twee dagen krijgt Thijs (5 maanden en 1 week oud) een paar hapjes fruithapje - peer. Niet veel, 2 lepeltjes per keer en 2x per dag. Kan het zijn dat hij erg last van zijn darmpjes kan krijgen van de fruithapjes? Als hij namelijk een uur of anderhalf uur later zijn fles krijgt, begint hij enorm hard te huilen en met zijn beentjes te schoppen. Hij weigert wel eens vaker een fles maar dan huilt hij er nooit bij, nu huilt hij echt hartverscheurend.
Weet iemand dit?

groetjes Jama

Hoi Jama,

Ja! Kan heel goed. Je moet niet vergeten dat de darmen nog niet klaar zijn......en dan een andere voedingsstof, kan erg vervelend zijn voor die darmpjes. Mijn zoontje heeft er ook last van. Volgens mij kun je dan beter 1x per dag wat geven of nog helemaal even wachten. Ik heb nu voor het laatste gekozen omdat mijn zoontje er ook uitslag van heeft gekregen de eerste keer. Mijn oudtse daarentegen had nergens last van en smulde erop los toen hij 4 maanden oud was! Per kind dus erg verschillend!

groetjes en succes! Misja, mama van Thijmen (3 jr) en Marten ( 4mnd)

hoi

Tycho heeft er ook last van vooral van peer en appel!!
Geef nu banaan met sinasappel en liga en dat gaat heeel erg goed.
Oja ook van meloen krijgt hij erge krampjes.

Xxx wen mv tycho

Terug
Bovenaan