Last van darmen

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en mijn buik is echt opgeblazen.
Heb echt last van mijn darmen .
Meer dames die dit gehad hebben in het eerste trimester??
Ben nu begonnen met activia in de ochtend maar heb t iedee dat mijn buik daar nog meer van opzet .
Iemand tips?

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik heb dit ook gehad.. En soms nog steeds, bijna 18 weken zwanger inmiddels ?.. Ik gebruik(te) roosvicee pruimen.. En beetje meer volkoren producten eten

Jup, s avonds leek ik wel enorm zwanger soms, zo opgeblazen was m'n buik. Terwijl het zwangerschapsbuikje pas na 20 weken kwam ?

Hi! Gefeliciteerd! Ik heb dit ook gehad, zat met tranen op het toilet en had hele erge buikpijn. Had ook daardoor al een hele dikke buik en tijdens de echo moest hij tot 13 weken inwendig, omdat de darmen zo in de weg zaten dat ze niets konden zien! Bij mij hielp lactulose en elke ochtend verse sinaasappelsap. Oh een een warme kruik op je buik.
Ik ben inmiddels 20 weken en mijn darmen doen weer normaal, en de buik is minder groot dan toen, omdat het niet meer is opgezet! Sterkte ermee!

Oh ja zo onwijs veel last van gehad! 
Bij mij is het rond de 15 weken echt weggetrokken, maar vanaf 7 weken ging het helemaal los. Obstipatie, diarree, opgeblazen buik, maagzuur. Werd er simpel van. 
Een glas lauwwarm water en een kiwi op nuchtere maag hielp voor de stoelgang. En stoppen met gluten en lactose en appels voor een aantal weken hielp tegen de opgeblazen buik. Uiteindelijk hielp alleen omeprazol echt tegen het maagzuur. 
Maar idd echt een hele vervelende klacht!!

Hey, Gefeliciteerd. Ik ben net 5weken zwanger en heb precies hetzelfde, vooral savonds. Dan lijk ik wel al ruim 20weken zwanger, zo'n bolle buik ? en buikpijn. En dat zet dan door naar de nacht. Meestal op de dag geen last van. 

Terug
Bovenaan