last van darmen

Hoi allemaal,
Ik zit met een vraag. Ik heb namelijk al twee weken last van serieuze diarree. Elke keer ik iets eet, zit ik op de wc. Zeer vervelend toch wel. En als ik niet moet gaan, dan ben ik enorm misselijk. Is het normaal om zo last te hebben van je darmen? Misschien omdat je hele lichaam zo veranderd?
Bye Natje
 
Last van je darmen is op zich wel normaal, maar dan krijg je eigenlijk juist constipatie. Ik weet niet hoe het zit met diarree. Een ding weet ik zeker: als je diarre hebt moet je zorgen dat je echt genoeg drinkt. Meer dan je voorheen deed. Anders krijg je te weinig vocht binnen. Ik zou voor de zekerheid toch even de dokter of verloskundige bellen. Sterkte!
 
Ja!Dat ik nou ook 6 weken geleden,HEEL erg.Ik was naar mijn dokter gegaan en had kindermedicijnen voorgeschreven gekregen,en een "dieet" van beschuit,extran,thee,toast,boulion en nog meer droge vetloze dingen,naar een klein weekje was het weg,ik raad je echt aan je dokter te bellen...en inderdaad overdreven veel te drinken
 
Normaal ben ik darmpatient met verstoppingsverschijnselen,maar inderdaad de laatste weken kan ik 2 a 3 keer op een dag naar de wc,soms gepaard met behoorlijke kramp.
Het is enorm vervelend en ik loop ook al een paar dagen te dubben of ik naar de dokter zal,maar ik geloof dat ik het toch maar even doe.
 
Terug
Bovenaan