Last van darmen!!!

Wie heeft dit ook zooooo erg?
Pfff echt ze zijn helemaal opgeblazen. Ik heb ook echt pijn in mijn buik. Het zijn echt m'n darmen die zeer doen, het komt echt niet uit de buurt van de beeb. Ik kan ook echt niet naar de wc. Wat ik ook eet. maakt niet uit.
Ik wordt er echt gek van. PFFFFF Sorry hoor. Moet ff mijn opgeblazen darmen verhaaltje kwijt en misschien ben ik niet de enige. Nu hoorde ik ook weer van iemand dat het door de foliumzuur kan komen. Wat denken jullie?
(Ik eet al veel vezelrijk en kiwi's etc....)

Ik heb dit ook en lijk daardoor ook wel 6 maanden zwanger! Gisteravond in bed niet kunnen slapen van de pijn maar wist ook wel dat het niet de beeb kon zijn. dat van foliumzuur had ik nog niet eerder gehoord..

Ik ook last van opstipatie, schijnt echt gewoon door je hormonen te komen..Van de week zat ik op het toilet, nou dat leek wel een bevalling!! Dus het word tijd voor actie! haha..

Ik heb nu lijnzaad gekocht van zonnetura en ga daar morgen mee beginnen door mijn yoghurt heen...schijnt goed te werken...
Gelukkig ben ik dus niet de enige...

Ik had hier eergisteren mega veel last van. Wat Marinde ook zei het leek wel een bevalling, wat een krampen. Ging bijna van mijn stokkie.
Komt volgens mij gewoon door de hormonen, wat helpt is voor het ontbijt een kop lauwe thee drinken.
Sterkte ;-)

Nou net gebeld met de vk en zij vertelde mij dat ik een beetje Lactulose kan nemen (niet te vaak) of een microlax(Clisma) Pffffff nou wish me luck! Ik ga denk ik maar beginnen met de Lactulose en als dat echt niet help(wat ik niet kan bedenken) moet ik maar aan de Microlax.

Terug
Bovenaan