Last van darmen

Hey meiden,

Ik heb denk nu al ong 3 weken last van me darmen, ik weet het hoort het erbij maar heb zelf een spatische darm dus af en toe aardig wat steken en dat maakt me toch onzeker..
Het is zelf zo dat ik dan weer (sorry voor de benaming) dunne/dikke ontlasting heb..
Ben nu 15 weken.. wie heeft hier ook last van ? en heeft tips tegen de pijn ?

Gr meisje1990
 
Hoi dat hoord erbij. Door de hormonen gaan je darmen anders werken. (vaak langzamer, waardoor je vaste ontlasting krijgt)
Ik gebruik elke dag een zakje ertegen. Waardoor mijn ontlasting soepel blijft

Succes

yvonne
 
ha,

Ik ben nu 11 weken en heb ook al jaren een spastische darm. Let er erg op wat ik eet, zoveel mogelijk vezels bijv., Zal voor de diarree voldoende blijven drinken en als het aanhoudt de vk eens bellen. Maar gerommel/krampen/moeilijke stoelgang hoort er wel bij, moet niet te erg worden natuurlijk

succes
 
heb al 3 weken wisselende ontlasting en VK & dokter zeggen goed blijven drinken en indien nodig een diarree remmer maar ga ik niet zomaar innemen
 
als de huisarts en de verloskundige zeggen je kan diaree remmers in nemen kan het geen kwaad voor de baby ze weten wat ze zeggen dus, vraag wel alleen ff na hoevaak en hoeveel je perdag in mag nemen en hoelang het duurt enzo

s6 ermee
liefs
 
Terug
Bovenaan