Last van de borsten!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Wie heeft er ook zo'n last van haar borsten. Ik heb er na een paar weken zwanger zijn heel veel last van gehad zijn ook aardig gegroeid, daarna bij een week of 15 werd het minder. Maar nu ben ik 17,5 week en ze doen weer ontzettend zeer, heel erg gespannen.

Is er misschien iets voor om de pijn een beetje te verzachten ik hou ze het liefst vast als ik loop haha kan natuurlijk ook niet.

Gr Fruit Girl

hoi

Dat ia vervelend he maar weet niet of je al een zwangerschap bh heb zon groei bh?die zitten wat strakker of een sportbh dan heb je er niet zoveel last van met lopenbv.Hoop dat je hier wat aan hebt groetjes wendy

Vervelend he, van die pijnlijke borsten! Tijdens mijn zw.schap heb ik ook 3 van die periodes gehad. Helemaal in het begin van de zw. schap (ging ik van cup D naar E), in het midden weer een week of 2 (van cup E naar een grotere E) en aan het eind (cup F...pffffff)!!!! Helaas, inmidels ben ik 5 maanden geleden bevallen en met die borsten komt het nooit meer goed. Ik zit nog steeds op een flinke E-cup en ik geef niet eens borstvoeding.........grrrrrr.
Succes ermee.

Een goede zwangerschapsbh scheelt inderdaad behoorlijk. Daarnaast zou je ze kunnen masseren. Je hebt van vrijwel elk merk olie of lotion om je borsten mee in te smeren en te masseren. Ik gebruik zelf het liefste Weleda zwangerschapsolie (die kun je ook gelijk voor je hele lichaam gebruiken), maar ook Zwitsal Mama borstencreme is fijn.

Bij mij zijn mijn borsten in het begin ook erg gegroeid, van een B naar een D! Dat is nu al weer een tijd stabiel, waarschijnlijk zal het rond de bevalling nog wel toenemen ivm borstvoeding.

Sterkte!

Groetjes, Marisa

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties, ik heb idd een goede zwangerschaps bh en die zitten het fijnst. Ik begon met een grote B en zit nu zeker op een D. Mijn ma vertelde er ook zoveel last te hebben gehad en 3 maten gegroeid te zijn. Ik wou zo graag dat mijn borsten iets groter waren en nu zijn ze dat maar
prettig is het nu niet haha. Nou ja insmeren doe ik ook elke dag maar dat valt niet mee als je er zelf al nauwelijks aan kan komen. Nou het zal toch wel een keer over gaan toch? Ik wil wel Bv gaan geven is ook beter omdat ik zo last heb van groeiende borsten dat wordt dan geadvisseerd door de Vk.

Gr Fruit Girl

Hallo

Ik ben nu zes weken en heb ook er last van mijn borsten. Ze glimmen er gewoon van. Heb het idde dat ik al van die strae krijg. Kan dat? Wij masseren ze ook elke avond met de zwangerschapsolie van weleda das wel lekker hoor.

Hoi meiden,

Ik ben nu ruim 9 weken ( wat gaat het toch langzaam die eerste 3 maanden!!) van de tweede en heb normaal een kleine B. Ik heb nu denk ik C en ze zijn redelijk gevoelig. Het lijkt zelfs wel of ze minder gevoelig zijn geworden. Kan dit met 9 weken al?? Ik weet niet meer zo goed hoe dat bij mijn eerste was, dat is alweer 4 jaar geleden.

Liefs Fenna.

Ps de olie van  OLIVIA   heeft mij heeeel erg goed geholpen die eerste keer. Is een klein glazen flesje. Ik heb helemaal geen striemen gehad. Ben dus weer druk aan het smeren!!

Terug
Bovenaan