last van de hormonen!!

herkennen jullie dat ook,zo onzeker over alles en iedereen?Ik twijfel echt aan alles,of mijn vriend nog wel van me houd,of ie niet vreemd gaat enz.enz.Als hij niet super vrolijk klinkt aan de telefoon of 10 min. later thuis komt als afgesproken ben ik echt helemaal over de zeik,of ik ga denken dat ie een ongeluk heeft gehad.Ik heb echt absoluut geen redenen om zo te twijfelen,het zullen de hormonen wel zijn....Maar het is echt vervelend om je zo onzeker te voelen!!
 
hoi mamasas,ja ik herken t helemaal!t zijn echt de hormonen volgens mij,haha.
ik heb t ook met mijn vriend hoor, soms denk ik ook als ie een avondje weg is,wat spook jij daar uit?en vind ie me nog wel mooi nu ik dikker word, mischien wilt ie wel een lekker dun ding,denk ik dan!terwijl ik daar nooit echt last van heb gehad, dus ja echt de hormoontjes!als je maar met elkaar erover kan praten,dat kan ik gelukkig wel met me vriend,en hij begrijpt t ook wel,gelukkig maar.
nog effetjes en dan zijn als t goed is de hormoontjes weer gewoon,of gaan die na de bevalling ook door?nee toch!
en anders gaan we hier toch ff klagen,en de hormoontjes de loop laten,hier snapt iedereen elkaar wel denk!Nou succes met de jouwe hormoontjes
Liefs door23wk3dg
 
ik hoop niet dat die hormanen na de bevalling doorgaan....het duurt nu al zo lang.Ik kan er gelukkig met mijn vriend ook wel over praten maar soms is ie het echt beu.Is eigenlijk ook wel te begrijpen want hij moet de hele dag naar mijn 'gezeur' luisteren,terwijl ie echt niks verkeerds doet.Net als vandaag,hij moet van 14.00 tot 22.00 werken(werkt in ploegendienst),heb hem nu al 5 keer onder werktijd gebeld,gewoon om niks,en nu ben ik de hele tijd bang dat ie straks niet meer naar huis komt.Ben hartstikke moe,normaal ga ik gewoon alvast naar bed en hoor hem vanzelf thuiskomen,maar nu heb ik gewoon geen rust in mijn lijf.Loop echt door het huis te tieren totdat hij thuis is(is ook erg vervelend als ie nachtdienst heeft,slaap ik dus ook de hele nacht niet!!)Nog 20 weken en dan hoop ik van de hormonen af te zijn!!Tot die tijd klagen we hier maar een beetje,wij begrijpen elkaar tenminste..
Veel succes ermee,groetjes
 
Hihi, ik herken het helemaal hoor. Ben vandaag in een huilbui. Heb ik eigenlijk nog niet gehad sinds ik zwanger ben maar ik ben moe en vervelend. Ik ben nu ook sinds een paar weken werkloos. Een behoorlijke omschakeling allemaal. Zwanger en thuis in plaats van altijd onderweg en slank en fit. Voel me nu al een dikke troela terwijl ik nog helemaaaal geen buikje heb (en daar word ik dan ook weer onzeker van) Mijn vriend is erg begripvol en die vindt me nu juist extra leuk en lief. Maar ik ben bang dat hij liever een slanke, niet zwangere blondine wil in plaats van mij (ik heb donker haar). En dan lever ik ook geen financiele bijdrage meer aan het huishouden en ik heb al een paar dagen aannemers over de vloer die de badkamer aan het verbouwen zijn. Het is allemaal wat he, die hormonen. Ik ben normaal zo stabiel en nu dit. Sterkte ermee meiden! Het zal vast wel een keer overgaan.
 

Bah bah

Wat herken ik dit enorm zeg!
Word er helemaal tureluur van.. ik heb dit voor mijn zwangerschap nooit gehad en ben van mn zelf al helemaal niet jaloers!

Mijn man is zelfstandig ondernemer, dus die zit her en der.. zoals nu is hij aan het renoveren in hele woonwijken.. nou vertel mij niet dat er ook jonge dames of wat dan ook wonen, die nog wel een slank figuurtje hebben enzo..

En dan heeft ie daar van die leuke mede ondernemers die als mn man mij aan de foon heeft zeggen op de achtergrond.. van zou je die blonde nu wel zolang laten wachten hier.. en van he hijs eerst je broek even ophij hangt nog aan je knieeen.. dan krijgt hij eind van de middag een opmerking van nou je hebt straks best wat uit te leggen of nie.. en dan zegt hij gelukkig wel, dat hij een makkelijke vrouw heeft die hem vertrouwd en weet dat het geintjes zijn.. maar toch.. als ik dan ophang dan ga ik toch twijfelen.. zo irritant gewoon..

Ik vraag elke avond aan hem, of ie wel zeker van dit alles is.. en of hij me wel mooi vind.. heel stom want hij zegt vaak genoeg tegen.. he zwangere tubbie van me.. ik ben echt blij dat jij ons wondertje bij bij je draagt!! en dan denk ik chantal waarom denk je nou zo!! Het zullen inderdaad wel de hormonen zijn...pfff

Hoop dat het niet erger wordt ahah... al heb ik een schat van een man!

Succes allemaal...

Liefs Chantal 10 week en 5 dagen zwanger!
 
Terug
Bovenaan