last van de hormonen!

daag allemaal

vorige week had ik echt erg veel last van mn hormonen.
echt, ik heb wel een   paar dagen gehad dat ik kon janken om niks, dan las ik een blad over kinderen/bevallen en dank jankte ik al weer. en ik was ook een paar avonden echt zó chagrijnig, niet normaal. ik voelde me echt anders, en vond dat zo raar.

hebben jullie daar ook al last van gehad?

groetjes susanne
morgen 10 wk!

hoi suzanne,

ik ken er nog 1! afgelopen dagen was ik echt behoorlijk lastig voor m'n vriend haha.... en gisteren had ik ook huilbuien om vanalles en niets.... ik las ergens dat juist in de 10e week de hormonen op z'n heftigst zijn, dus dat zou wel wat verklaren! ik heb het ook maar tegen m'n vriend gezegd en die kon er wel om lachen... ach, het hoort erbij, laat je tranen maar lekker de vrije loop, het zal vast wel weer minder worden met een paar weekjes! (hoop ik.....     )

succes ermee he!
sabine

Jaaaaa ik heb er ook last van!

Ik zag op internet vorige week dat ze kickboksen hebben voor kleuters en daarbij zag je wat foto's van kids met hele vertrokken bekkies van de pijn en dan het  verhaal er bij dat ouders ze in de ring zetten en er omheen staan te schreeuwen dat ze elkaar moeten afmaken pfff.  Er waren ook filmpjes maar die heb ik niet bekeken. Ik heb een kwartier zitten huilen. Dit is ook werkelijk iets schandaligs natuurlijk maar goed. Ik zou er normaal wel kwaad om worden maar ik was nu dus gewoon echt overstuur. Zo zijn er wel meer dingen. Moest gisteren onder de douche huilen omdat ik dik word pfff. Mn vriend zei dat ik me veel te druk maakte en moest om me lachen en toen ging ik nog harder huilen whahahah...

Maar het gaat razendsnel op en neer. Ik kan ook helemaal in een deuk liggen op het volgende moment weer. Ik moet wel zeggen dat alle emoties wel sterker aanvoelen zowel de blije als de verdrietige alsof het intenser is ofzo.

Heerlijk, wat herkenbaar!
Ik ben soms ook weg te dragen bij een film die helemaal niet zielig is, maar toch moet ik huilen.
Als mijn man een grap maakt moet hij ook uitkijken, voor je het weet heeft hij ruzie :)
Onvoorstelbaar, wat hormonen met je doen!
Maar nog een paar (best veel) maanden en dan hebben we wel een mooi kindje!

Erica

Nou dat huilen herken ik wel...zat zaterdag avond bij een politie serie te huilen mijn man heeft me met alle verstand aangeken, viel namelijk halverwege in en was binnen een paar minuten aan het huilen..
daar krijgen we denk ik nog heel lang last van..

Erg herkenbaar allemaal! Afgelopen zaterdag was op sbs 'kinderen zingen met sterren' nou heb het niet meer droog kunnen houden!! En ook bij het programma de bevalling zit ik alleen maar met tranen in mijn ogen.....vooral als er net een kindje geboren wordt!

Hoi!!!

Hier nog 1 hoor! Ik moet naast mijn eigen hormonen ook nog per pil gebruiken. Dus ik krijg de drievoudige dosis..... Ik kan van een vlieg een olifant maken of liever gezegd een dinosaurus hahaha, maar goed schijnt na een paar maandenminder te worden. Ik moet nog 1 ½ week die hormonen gebruiken en dan mag ik daar eindelijk mee stoppen!!! Jippie kan echt niet wachten want ik ben niet echt gezellig. zeg maar.

Sterkte meiden of liever gezegd sterkte aan de mannen!!!

hoi!
leuk al die reacties. soms denk je echt dat je de enige bent die gek is ;-) maar t valt mee...
sterkte ermee allemaal!!!!
en vergeet niet te genieten!
susanne

Terug
Bovenaan