Last van de keel

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal.</p><p>Mijn dochter is 7 weken jong en sins gister hoest ze best veel & steekt ze de tong vaak naar buiten, drinkt de flessen maar half leeg.</p><p>Gevoel dat ze last van de keel want ze heeft ook last van kotsneiging zo klinkt dat. Ze huilt ook veel en valt alleen in slaap in mijn armen. </p><p>(Normaal ligt ze in de box en valt ze vanzelf in slaap) </p><p>Heeft iemand er ervaring mee en kan mij helpen wat te doen. En moet ik er mee naar de huisarts of gaat het vanzelf over ? </p><p> </p><p>Groetjes trotse mama van hailey maar toch zo onzeker omdat het onze eerste kindje is en ik het alle beste voor haar wil. </p><p> </p>
 
Zou zeker naar de huisarts gaan. Ze is nog zo jong. Bel anders de huisartsenpost, die kunnen je advies geven en als ze het nodig vinden kun je langs komen. Heeft ze ook koorts? Dan zeker meteen bellen. 
 
Hoe is het afgelopen? Ik heb nu een zoontje van 2 maanden die hetzelfde heeft. Ben bij de huisarts geweest en zn longetjes klinken goed, maar vind het zo sneu voor hem.
Groetjes Mylene 
 
Terug
Bovenaan