last van de lies

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik heb nu al een paar dagen last van mijn lies. aan de rechter kant.
wie weet wat dat kan betekenen?

ook had ik gisteren een berichtje geplaatst over opgeblaasd geoel. en doorzichtig dik slijm verlies.

je hoort veel dingen over dat slijm. dat je dat hebt als je je ei moet hebben. of net voor je nod kan hebben. maar mijn ei heb ik al gehad als het goed is. en heb ik volgens mij niet last   gehad van dat dikke dradige slijm. of hoeft dat ook helemaal niet. volgends de banner had ik dag 20/ was zondag mijn innestelling. vanaf zaterdag heb ik last van dik slijm. heeft het dan daarmee te maken. ik heb volgende week dinsdag mijn nod pas namelijk! wie kan mij dit vertellen, zodat ik er niet meer over hoef te piekeren...

xx dd

hai,

ik had hier ook altijd last van. kon  soms dagen bijna niet lopen van de pijn. maar die pijn en je  slijm is echt je eisprong. het slijm kan ook wel eerder beginnen maar het dikke slijm is je eisprong.   ik heb zelf  2 jaar in het ziekenhuis gelopen voordat ik zwanger werd. ondertussen heb ik een meisje van bijna 6 maanden. hopelijk lukt het snel bij je.

succes en groetjes Audrey

hoi audries,
bedankt voor je reactie.
alleen blijf ik het wel raar vinden. omdat ik volgends de banners mijn ei moest hebben zo rond dag 15. dus vanaf dag 10 tot dag 20 om de dag geklust. had zo rond dag 10 tot12 a 13 last van mijn buik. ( het zelfde gevoel als toen ik ongi moest worden) ze zeggen dat dan je ei er aan zit te komen. en zoals ik net al zei. die moest ik rond dag 15 hebben. en heb niet echt dik slijm verloren. maar nu na dag 20 innestelingsdag?!? zeggen ze... wel last van dik slijm. maar ook maar even , twee dagen of zo!

je hoort ook zoveel verhalen,daar ga je gewoon van twijfelen...daarom hoop ik op nog meer reactie...

xx dd

ooh ja,
het is trouwens onze eerste ronde. en weet nog niet wat mijn cyclus is. dus misschien
ook wel helemaal verkeerd berekend. maar toen ik nog aan de pil zat voelde ik ook zo rond deze dagen die pijn in mijn buik. misschien dan toch mijn ei?

en het is toch niet bij elke vrouw het zelfde??

ps: succes met zwanger worden allemaal!!

Hoi
Ben je lang geleden gestopt met de pil of andere anticonceptie.
Ik heb de eerste maanden na het stoppen met de pil ook dit soort pijnen gehad en slijm wat echt heel dik is. Dit was dan altijd in de week voor mijn ongesteldheid. Ik had ook verschrikkelijk last van een opgeblazen gevoel en dacht ook elke keer weer misschien ben ik wel zwanger. Niet dus. Heb jij ook dat je gewoon je broeken niet past.
Ik hoop dat het snel weg trekt.
Groetjes
Bloem

hoi
Ik lees net dat het dus je eerste maand is. Het kan dus goed hetzelfde zijn.
Weetje ook dat vele vrouwen na het stoppen met de pil heel lang moeten wachten tot de cyclus weer normaal is. Het kan ook zijn dat die van jou nog aardig op gang komt en je dus over 2 weekjes ongesteld word.
groetjes
bloem

bloem, bedank voor je snelle reactie. wat is het toch fijn om op deze manier met elkaar te kunnen babbelen.
het zou dus goed kunnen allemaal. ik heb 14 nov mijn nod. dus zit nu ook een week voor mijn nod met die klachten!

jij  ook  veel succes met zwanger worden.

xx dd

Terug
Bovenaan