last van de prikken

A

Anoniem

Guest
hoe kan je zien dat je kleine last heeft van zijn prikken.
samir is nu net weer wakker en geeft een schreeuw maar is nu weer stil.
hoe kan je zien dat hij last van die prikken heeft want het is de eerste keer voor mij.
dus weet niet goed hoe je de pijn kan herkennen.
moet ik trouwens nu ook zijn temp in de gaten houden of niet.

groetjes saloua

Hoi je baby kan wat hangerig zijn, kreunen, meer huilen en warm zijn. Als je je kleintje warm vind kan je altijd even de temperatuur opnemen en zonodig een zetpil geven.

groetjes van Marloes

Hoi hoi,
Vaak merk je wel als je kindje niet lekker is, wat mamatoriuk hiervoor al zei, en je hoeft niet continu de temp op te meten hoor, mijn dochter had nergens last van maar was wel heel moe, die heeft bijna de hele dag geslapen en uiteindelijk daardoor ook een voeding gemist, maar dat kan niet echt kwaad als ze verder goed drinken halen ze dat wel weer in!
Maar doordat ze zo goed geslapen heeft, was ze de volgende dag weer de oude!

Succes

Groetjes Karmen
mama van Liz

Hoi hoi,

Idd wat jij beschrijft heeft mijn dochtertje ook. Vanmorgen net haar 2e inentingen gehad en ze ligt lekker te slapen/dommelen in haar box, zo nu en dan een gilletje etc. Bij de 1e inentingen bij elke luierwisseling nog getemperatuurd, niets ad hand toen. Nu temp ik niet meer, voel haar hoofdje en nekje voor de temp en hou het zo in de gaten. De vorige keer sliep ze ook vaker 's middags en idd de volgende dag gewoon weer "de oude". Zou trouwens niet zo snel aan zetpillen of zo beginnen, als je hier mee begint moet je dit ook minimaal 24 tot 36 uur volhouden anders krijg je last van koorts pieken en dat is pas gevaarlijker (natuurlijk wel geven als de temp boven de 39 is!).

groetjes en succes,
xx  Roos xx

beste forum leden,

ik kon mijn vraag niet vinden vandaar dat ik hem dan maar hier neer zet.
Ik wilden graag weten of mijn kind c/q zoontje van bijna 2 maanden in geent kan worden zonder zijn inentingsboekje gezien hij in een pleeg gezin is geplaats ( dat is een heet onderwerp in de media jeugdzorg en kinder bescherming ) ik heb zijn boekje maar mag van jeugdzorg er niet bij zijn als hij z'n prikken krijgt dus ik geef het boekje niet uithanden. Hopelijk is er iemand die mij het antwoord kan geven op deze branden vraag.

Terug
Bovenaan