last van de warmte?

A

Anoniem

Guest
Onze kleine man van 7 1/2 slaapt sinds zaterdag  echt abnormaal veel. Hij wordt vaak niet eens wakker voor z'n eten! Hij is net lang genoeg wakker voor z'n fruit/fles/groente, maar een uurtje later valt hij weer in slaap. En 's nachts slaapt hij ook al het klokje rond!
Ik weet dat ik niet mag klagen, maar ik maak me toch wel zorgen.
Ik vraag me af of het door de warmte komt, of dat hij veel slaapt omdat er meer tandjes doorkomen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Mijn zoontje van 7,5 maand heeft ook precies hetzelfde. Als hij moe wordt, schud hij altijd met zijn hoofdje heen en weer. Heb ik hem net uit bed gehaald en leg ik hem even te spelen in de box, begint hij gelijk al weer zijn hoofdje heen en weer te schudden. En idd slaapt hij ook wel veel. Gek he. Ik denk dat het toch wel met de warmte te maken heeft. Ook al kkunnen wij dan niet echt lekker slapen.

Groetjes Andrea

ik denk ook dat het met de warmte te maken heeft want mijn dochter slaapt ook heel erg veel

groetjes sandan

hoi!
Westie, Daan doet dat dus ook dat hoofdschudden, zou dat nou echt van de moeheid komen? Ik vind het zo`n raar gezicht!

Hallo hallo...

Mischien kan het ook met de regeldagen te maken hebben die eraan zien te komen rond de 8maanden...

Hallo allemaal,
Mijn zoontje is 7 maanden (van 31-12) en slaapt inderdaad bij warm weer ook veel meer dan normaal. Ook hij schudt met zijn hoofdje, wrijft in zijn oogjes enz..... Nu merk ik wel dat hij de laatste tijd ook veel meer kan  en als hij wakker is, is hij dan ook non stop bezig. Dus misschien heeft dat er ook wel mee te maken?

Terug
Bovenaan