last van de warmte

hey meiden.

ik voel me de laatste dagen echt slecht. ben nu 13, 5 week zwanger maar de warmte van de laatste dagen hakt er heel erg in. eerst word ik duizelig en dan moet ik over geven. ik doe dus weer ernorm weinig. gaat lekker zo.
hebben jullie er ook last van?

groetjes muppetje

Hey meid,

ik kan er ook niet tegen! Ik hoef maar even in de zon te lopen of ik word niet goed, naar in mijn buik, gelukkig niet overgeven maar het is niet tof. Zodra ik weer binnen ben is het weg.
Dus ik zit ook veel binnen....we willen in oktober nog een weekje zon pakken maar weet niet of ik het aandurf....zal vast beter gaan in die maanden.

liefs

Hey meid,

Ik breek even in van de andere mamaclub. Ik heb er ook zo'n last van. Het enige wat ik de gehele dag denk is: *Ik smelt* Ik smelt*
Normaal gesproken ben ik een enorme liefhebber van mooi en warm weer en ik wil ook echt niet klagen maar waarom is het hier in NL altijd zo vreselijk benauw en plakkerig?! Bah!! Ben zelf a.s zondag 19 weken zwanger en dat hakt er best in, moet er niet aan denken dat je nu de echte laatste loodjes hebt.

Wel heel vervelend dat je je zo beroerd voelt met spugen enzo....Hoop dat je snel beter voelt. Misschien even je voeten in een koud badje en je polsen onder de kraan? Geeft wellicht iets van verlichting.

Sterkte! Liefs Lynn (nov/dec mama)

Hier een augustus mama. Ik ben nu 35+1 en moet zeggen dat ik de warmte redelijk trek. Alleen word ik er zooooo moe van! Moet me echt rustig houden, anders kom ik de dag niet door ;-) Helaas doet mijn dochter van 2jr sinds 2 weken geen middagdutje meer, dus kan ook niet ff zelf gaan liggen. Dat kon toen ik van haar zwanger was wel, echt een gemis nu ;-)

Hai,
Wat verschrikkelijk voor je! Denk je die maanden gehad te hebben krijg je dit er achteraan.

Ik zelf merk dat ik me rustig moet houden want ik word er zo moe van.

Heel veel sterkte ik hoop dat je er snel vanaf bent.
X

Hier ook geen fan van de warmte nu... terwijl ik er normaal niet zoveel last van heb. De klachten had ik al, Daar is niks in veranderd.... vind alleen de dagen nu zo tergend lang duren....

zolang ik lekker rustig niet teveel doe gaat alles goed, wordt er gelukkig niet flauw van of misselijk. Ik zeg met nadruk 'gelukkig' want over 1,5week vertrekken wij naar Tunesië ;-) toen ik 20weken zwanger was van Stijn zat ik in Egypte en dat ging goed ;-)

Terug
Bovenaan