last van duizeligheid

hoi dames,

ben nu 14 weken zwanger van de 2e. de misselijkheid is nu zo goed als weg, maar ben nu zo ontzettend duizelig.
zelfs zo erg dat ik regelmatig even moet gaan knielen omdat ik bang ben dat ik anders neer ga.
niet echt handig als je ergens bent (thuis heb ik er bijna geen last van) het is vooral als het ergens warm is. wat kan ik hieraan doen? ik probeer wel voldoende te eten, maar heb vaak al na een paar happen (ongeveer de helft van kwark met muesli bv) genoeg en dan word ik zelfs misselijk als ik door eet.
ben bang dat ik ergens een keer onderuit ga terwijl ik alleen met esmee ben (bijna 2 jaar).
 
Duizeligheid ligt meestal aan een te lage bloeddruk of te snel op willen staan na zitten of liggen/

Wat je eraan kan doen, geef het aan bij je vk of je ha, deze kan controleren of dat idd het geval is.

Door het eten van oa zoute dropjes kan je je bloeddruk enigzins aanpassen. Dextro is weer goed voor je bloedsuikerspiegel, kun je ook proberen

En vooral, niet te snel willen opstaan ed.

Voorzichtig aan doen
 

Hoi,

Ik ben nu 8 weken zwanger van ons 2de wondertje.
Ons dochtertje is nu 20 maanden.
Ik voel me ook wel vaak een beetje duizelig en dan moet ik echt even zitten.
Ik zou ook wel graag willen weten of er iets tegen de duizeligheid is.?
De ene dag heb ik ook meer trek om te eten als de andere dag.
Zoals vandaag gaat het wel met eten.
Maar gisteren kon ik weer niet veel hebben en werd ik overal misselijk van.
Morgen de echo om 9;15 spannend hoor.
2 weken terug hebben we het hartje al horen kloppen op de echo.


groetjes
 
hoi hoi,

tegen het eind van mijn zwangerschap heb ik ook erg veel last van duizeligheid gehad. heb vanaf week 32 tot 36 plat gelegen omdat ik af en toe echt tegen de vlakte ging.. het kwam toen niet door de bloeddruk, maar door de zwangerschap was mijn evenwichtsorgaan verstoord..

de meeste duizeligheid zal komen door de bloeddruk, te snel opstaan enz.. maar hou t wel in de gaten!

liefs!
 
hoi

ik ben nu 14 weken en ik ben ook nog steeds erg duizelig.ik heb ook te lage bloeddruk dus de verloskundige heeft tegen mij gezegd probeer gewoon wel wat zouts te eten,als je zo duizelig bent en verder kun je beter een lage bloeddruk hebben dan te hoog dat is ook weer erg gevaarlijk voor de kleine he!!

succes ermee!!

groetjes
 
sluit me bij brussel88 aan. ik bleek ook duizelig door te lage bloeddruk, dus zoute dingetjes eten. ook weer niet teveel. dus succes. bij mij gaat het de ene dag beter dan de andere
 
Hey

ik had hier bij mijn eerste ook last van in het begin en wat later in de zwangerschap.
Heel vervelend gevoel.
Ben nu zwanger van de 2de en heb het weer.

In iedergeval er vooral voor zorgen dat je je niet te druk maakt, rustig aan doen en met opstaan gewoon wat langzamer omhoog komen. Helpt echt.

succes!
 
Terug
Bovenaan