Sinds mijn dochter 3 maanden was kreeg ze op haar borst een klein beetje rode bultjes. Ik ben naar de dokter gegaan en daar werd gezegd dat het slechts een droge huid was en ik kreeg een erg vette creme mee. Toen het erger werd ben ik weer terug gegaan en wederom kreeg ik te horen dat het toch echt alleen maar een droge huid was. Vrijdag ga ik weer naar de dokter want het zit nu van haar nek tot onder haar navel en het enige wat werkt tegen de jeuk en de rode bultjes is hormoonzalf (dus hoezo slechts droge huid). Ik heb het inmiddels flink gehad met mijn huisarts en wil me vrijdag niet zo laten weg jagen. Ik was al haar spullen met neutral en het kan ook niet van de bijvoeding komen want ze had het met 3 maanden al. Ik weet nu niet goed wat ik moet doen, die hormoonzalf wil ik ook liever niet gebruiken maar niets anders helpt. Heeft iemand hier ervaring mee? En heeft iemand tips? Zou ik een doorverwijzing naar een dermatoloog kunnen vragen of moet ik een verwijzing naar de kinderarts vragen?
Ik hoor erg graag van jullie.
Groetjes Frederique
Ik hoor erg graag van jullie.
Groetjes Frederique