last van eetaanvallen

Hoi,

Vandaag lijkt het erop alsof ik de hele dag alleen maar aan het eten ben.
Heerlijk hoor daar niet van ha.
Vanochtend gewoon brood gegeten, pindakaas met hagelslag..
Op m'n werk vanochtend gebak, tussen door weer een broodje.

Tussen de middag, soep met brood..dus ook wel redelijk gezond hoor.

Net een appel en nog een keer JA gezegd tegen een dikke plak chocolade cake..
en een appel..

Hebben jullie daar ook last van, of is het bij jullie meer alleen melk of augurken.

Ik ben niet misselijk geweest...en heb ook niet echt last gehad nog van speciale aanvallen alleen vandaag dan, maar dan alles door elkaar hi.

Gr. Leeuwtje 18wkn +4

Ik heb er eerder nog geen last van gehad maar merk ook dat ik de laatste tijd écht trek krijg in de meest lekkere dingen..

Mijn gedachten dwalen af naar een lekkere reep milka swing, stokbroodkje kruidenboter, pizza en al het onmogelijke,.. zucht,.. krijg er weer trek van..

Dus even door deze fase heen en me er overheen zetten,.. anders gaat het fout hahahaha!!!

Esmé mv Kay

Hi hi,

ik was al een levensgenieter maar was altijd wel aan t lijnen of op gewicht aan het blijven maar nu heb ik soms ineens zin in iets maar nu merk ik dat ik er eerder aan toegeef dan anders. Probeer het wel binnen de perken te houden want wil toch wel mooi zwanger zijn en... straks moet alles er toch weer af. Maar het is wel dubbel genieten zo moet ik zeggen!
Ach t hoort er allemaal bij, zorg dat ik gezond eet en drink en dan die ene snack of chocoladereep.... ;-))

Groetjes Janneke

Bij mijn eerste zwangerschap gaf ik er wat te veel aan toe en ben ik 35 kilo aangekomen. Dus ik geef er nu zo min mogelijk aan toe, soms met heel veel moeite.

groetjes Maris

ps favoriet toch weer zoet, dus denk toch dat het weer een meisje is.

Ik heb het ook hoor zo af en toe. Soms geef ik eraan toe maar probeer er wel op te letten dat ik niet teveel zoetigheid en vettigheid binnenkrijg. Tijdens mijn eerste zwangerschap was ik 17kg aangekomen en daarvan bleven er 8 plakken. Die zwangerschapskilo's zijn hardnekkig, ik heb er veel moeite voor moeten doen ze eraf te krijgen. Dat wil ik niet meer. Bij mijn zoontje +15kg, maar die was wel een kilo zwaarder dan mijn dochter (9 ponder) en uiteindelijk 5 kilo over. Ik stopte snel met BV en ben gelijk gaan lijnen. 5 weken later was het weg! Nu wil ik het weer binnen de perken houden. Ik ben nu ruim 16 weken zwanger en een dikke kilo aangekomen....valt nog wel mee dus!

Ik probeer als ik trek heb in zoet iets te eten van kwark met fruit of vanille vla met roosvice. 's avonds eet ik altijd voor het slapen een boterham op advies van de VK.
Ik herken de buien wel hoor...probeer me ook netjes in te houden!

Afgelopen dagen is het vreselijk,.. heb de hele dag lekkere trek,..

Ik moet me dus erg in acht gaan nemen!!!

Hopelijk is deze vreetaanval (of is het een vreetaanslag haha) snel achter de rug.. zucht..

Esmé mv Kay

(20,2 wk zwanger)

Terug
Bovenaan