last van ischeas

A

Anoniem

Guest
Geen idee hoe ik het moet schrijven... ik heb zo'n last van mijn billen en achterkant bovenbenen. Nu dacht ik: bel de vk gewoon en vraag of het normaal is. Nou ik ben gelukkig niet abnormaal en het gaat vanzelf weer over (na de zwangerschap). Als het erger wordt moet ik gewoon naar de fysio toe.

groetjes Mariska

Ik dacht bij het lezen van de topic titel. HUH, WAAR heeft ze last van???? Heb er nog nooit van gehoord, maar begrijp nu wel het probleem! Hopelijk gaat het vanzelf over!!

Hoi Mariska,

Wat ontzettend lastig zeg. Heb je er veel last van? Hoop maar voor je dat het allemaal snel beter gaat

groetjes Linda

Gewoon soort van kramp de hele dag, het is woensdagochtend begonnen. Heel gek, schijnt dat er dan een zenuw wordt afgeklemd of zoiets (heb het niet helemaal goed begrepen)
Ach gaat wel weer over na de bevalling hahaha

groetjes Maris

ha Maris,

Wat een ellende, ik weet hoe pijnlijk want ik werd hier tijdens mn 1e zwangerschap ook door gekweld. Ik had heel veel steun aan een bepaalde oefening

Plat op je rug (op bed vond ik het prettigst) je benen licth opgetrokken wisselend draaien naar rechts-midden-links-midden-links-midden-rechts na zo'n reeks trok ik dan mn benen voorzichtig naar buik-borst en dan weer rechts-midden etc.

Ik hoop dat het een beetje duidleijk is en dat je er iets aan hebt

succes, Achnita

Ik zou je willen adviseren om niet te wachten met naar de fysio gaan. Zij kunnen juist in het beginstadium al heel goed masseren zodat je er minder last van  hebt.En je specifieke oefeningen aan te leren die het ook verminderen.

Bij mij was het zelfs zo erg dat ik me niet meer om kon draaien in bed zonder wakker te worden van de pijn.
In het begin ben ik 1 of 2 keer per week geweest en toen gewoon als ik zelf belde voor een behandeling.

Na de bevalling was het eigenlijk ook als vanzelf weer over.

liefs Saskia

Ik heb het ook gehad in mijn zwangerschap, veel blijven bewegen.

Groetjes Linda

Dank jullie wel, ik ga die oefeningen doen! Ik moet zeggen dat ik niet zo graag naar een fysio ga, dus ik denk dat ik het aankijk. Als het me te gortig wordt ga ik wel.

En ik beweeg best veel, dus dat blijf ik ook doen en ik probeer en let heel erg er op dat ik niet anders ga lopen.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan