Last van koud rillingen of stuiptrekkingen????

Hallo

ik had even een klein vraagje. Ik heb een zoontje van 15maanden en nu valt het me sinds maandag op dat ie last heeft van koude rilling/stuiptrekkingen zoiets. het is moeilijk te zeggen maar zulke bewegingen maakt ie vrij vaak of hij nou staat of zit hij doet het beide keren. Ik vind het een beetje vreemd want zo vaak hebben wij toch geen koude rilling?? Ik kan er ook niet echt wat over vinden op internet. Moet morgen naar het CB met hem en daar vraag ik het natuulijk ook. Maar ik vroeg me af of hier meer waren met hetzelfde probleempje???

groetjess een ongeruste moeder
 
Hoi,

Mijn dochtertje doet dit ook vrij regelmatig. Niet elke dag maar zeker 3 keer per week. Het is dan alsof ze een koude rilling heeft. Wat ze ook wel es doet is met gebalde vuistjes gaan trillen en dit doet ze tegelijkertijd met haar hoofd. Dit doet ze altijd als ze iets héél leuk vind...bv als ze zit te wachten tot papa de bal terugrolt, of als ze samen met ons een hele hoge toren bouwt. Vind dit eigenlijk wel schattig!
Als hij/zij dit echt vaak doet zonder aanleiding zou ik het ook even vragen bij het cb, maar ik  denk niet dat 't "raar" is hoor!

Heel veel succes.
 
Hoi

Mijn zoontje doet het elke dag. En soms wel heel vaak achter elkaar. Schudden met zijn hoofdje en die rilling over zijn rug/of stuiptrekking. Ik weet niet waarom hij dat doet. Het viel me eerst niet op maar nu wel omdat het zo vaak gebeurd. Ik ga morgen ff naar de dokter en zal wel even zie wat hij er van zegt. Misschien dat hij mij gerust kan stellen!! Wel schattig wat je dochtertje doet. Dat ken ik ook wel maar dat is dit helaas niet. bedankt voor je reactie!!

groetjes
 
Heb je hem ook getemperatuurd? Ik zou het in iedergeval morgenochtend doen bij de luierverschoning. Dan heb je deze informatie alvast voor je huisarts paraat.
Het lijkt me inderdaad verstandig om morgen hiervoor naar de huisarts te gaan. Sterkte en ik ben benieuwd naar zijn/haar bevindingen.

Groetjes,
Marieke
 
Heb je hem ook getemperatuurd? Ik zou het in iedergeval morgenochtend doen bij de luierverschoning. Dan heb je deze informatie alvast voor je huisarts paraat.
Het lijkt me inderdaad verstandig om morgen hiervoor naar de huisarts te gaan. Sterkte en ik ben benieuwd naar zijn/haar bevindingen.

Groetjes,
Marieke
 
Ik weet niet hoe er de rillingen zijn maar veelkindjes doen dit ook als ze plassen.

Maargoed dat hoeft het natuurlijkniet te zijn, zou inderdaad ff temperaturen (al had je het denk ik wel gemerkt als het van de koorts kwam want voor stuipjes moeten ze wel erg warm zijn vaak!)
 
Terug
Bovenaan