Last van kramp baarmoeder

Hoi! Ik ben morgen 3 maanden zwanger, alleen heb de afgelopen tijd veel last van kramp en pijn in m'n baarmoeder. Vooral wanneer ik sta, hebben jullie dit ook meegemaakt?
 
Kan goed bandenpijn zijn :) je babytjr groeit nu eenmaal heel snel dat kan echt pijn doen. Ben nu voor de 3e keer zwanger en heb er ook bij elke last van gehad:)
Lekker even zitten met warm theetje en kruikje ik noem het nu als excuus om even een uurtje te kunnen liggen bij mijn vriend ???
 
Ah! Super bedankt maakte me heel erg zorgen. Enorme last van rugpijn, maar waar ik mij het meeste zorgen om maakte was mijn onderbuik. Heel erg bedankt! Zijn er nog meer dingen die te voorschijn kunnen komen? Dit is mijn eerste zwangerschap ^.^
 
Dit is mijn 4e zwangerschap (4e kindje). Maar ik herken je gevoel. De eerste 3 mnd ws ik veel moe en groeide mijn baarmoeder. Ik dacht dat het wel wat gewend was, maar het is normaal. Ik had ook menstruatiepijn van de groei van mijn baarmoeder.
Warme douche of bad hielp bij mij goed. Ben nu ruim 20 weken, als ik rug of bandenpijn dan neem ik een warme douche. Dat voelt goed en ontspant mijn spieren. 
 
Ow ja.. Kramp had ik ook als ik plots moest niezen, hoesten oid. Dat was ook kramp in mijn baarmoeder. Doet heel erg stekelijk pijn. Het zakt dn weg na een paar minuten. Heel herkenbaar ook. Is niet erg ofzo, alleen pijnlijk en vervelend. ?
 
Als het naar je stuitje gaat, die pijn in je rug, toch even laten controleren bij fysiotherapeut. Kan bekken pijn zijn en dat kan leiden tot bekken instabiliteit als je ermee door blijft lopen.
Bandenpijn is echt meer te voelen aan je heupen en schaamstreek, kan dus ook naar je vagina uitstralen. Je kan een zwangerschapsband kopen, die ondersteunt je buik en kan de bandenpijn verlichten. En anders bekkenbodem trainen met wat oefeningen, kan ook helpen met verlichting van de pijn.
Sterkte !!
 
Terug
Bovenaan