last van lage bloeddruk

Hallo medezwangeren!
Ik ben 22 weken zwanger en heb een lage bloeddruk. Erg fijn natuurlijk maar nu krijg ik er ineens last van denk ik. Heb erge last van duizelingen. Zo erg dat ik echt niet meer normaal kan functioneren. Zijn er meer meiden die hier last van hebben? En heeft iemand tips voor mij?
Alvast bedankt!
An
 
Houi An,

Ik ben 16 weken zwanger en ik weet precies wat je bedoelt. Ik hb bijna een auto ongeluk veroorzaakt door een flauwte door mijn lage bloeddruk.

Erg eng. Ik zit nu ook niet meerop de weg maar op kantoor. Ik heb een pak zoute drop gekocht en moet zeggen dat dit erg goed helpt. maar let er wel op dat je niet te veel neemt want dan kn hij weer te hoog worden. Kortom echt 1 dropje per keer. En doe wat meer zout op je vlees en aardappels. Een cup a soup wil ook nog wel eens helpen.

Ik hoop dat je er iets mee kan. Maar overdoe het echt niet want ik krijg daar heel erge hoofdpijnen van.

Heel veel succes.

Groetjes Linda
 
meestal in het begin van de zwangerschap als in het midden ervan kunnen bloeddruk dalingen voorkomen. ik had dat ook. nu is hij bij mij overigens aan de hoge kant maar dat is een heel ander verhaal. hihi

de vk zei toen tegen me dat ik af en toe een zout dropje moest pakken en ff moest gaan zitten om de bloeddruk weer ff op peil te brengen.
op zich doe je er niet veel aan...

heel veel succes ermee. het hoort er allemaal bij.
gr. sandy
 
Laat even controleren of je geen ijzertekort hebt. En duizeligheid kan ook komen door een dipje in je suikerspiegel.

Maar als je bloeddruk inderdaad laag is, kun je daar nu best wel last van hebben. Ik weet ook niet echt andere middeltjes dan zoute drop, een beker bouillon en altijd heel rustig overeind komen en opstaan.
 
Terug
Bovenaan