last van liezen. zeurend gevoel onderrug/buik

ik heb nu net 2 a 3 dagen wat last van me liezen.
jullie daar ook last van?
het is tijdens het lopen. en als je zit als je dan je benen anders verplaats.
denk zelf dat de baby ook aardig laag ligt.

en als ik op sta heb ik al gauw een harde buik.
dat is het zelfde met trap lopen daar krijg ook wel eens gauw een harde buik van.
en soms ook nog steeds last van een zeurend gevoel onderin me rug en buik.
moet zeggen is natuurlijk mijn 3 de zwangerschap dit, en heb dan ook gelezen dat je er sneller last van kan krijgen als je al eens eerder zwanger bent geweest.
heb er dan ook geen last van gehad bij de andere 2 zwangerschappen.
hoop ene kant toch niet dat ik er nog zo veel last van hou tot aan de bevalling. dat duurt gemiddeld nog 5 weken.
groetjes van mij
35 weken en 3 dagen zwanger

Ja heel herkenbaar! Heel snel een harde buik ik ben ook nog aan het werk dus dan heb ik er vrij snel last van, 8,5 staan doet geen goed ervoor, maar nog even volhouden. Ik moet nog 1,5 week werken. Soms lijkt het net of de kleine ineens wil draaien, maar dan merkt t dat dat niet gaat en gaat weer terug liggen met t hoofdje naar beneden. Dat voelt ook niet fijn en k heb dan een hele harde kont aan de zijkant en aan de andere kant een hoofdje. Niet echt lekker.
Ik hoop voor je dat het niet te erg word, misschien kan je wat meer rust nemen. Wil ook wel eens helpen! Succes en nog even volhouden!

Liefs

Ben al weken thuis en ook nog steeds en sneller last van een harde buik...
Ben vandaag ook niet fit.
Net met de hond wezen lopen en voel de kleine echt zich naar beneden drukken.
Als ik heb gezeten of gelegen en dan ga lopen dan moet ik echt even op gang komen dan waggel ik...
Of dit met mijn vorige zw.schap ook zo was, kan me niet herinneren.

Succes, Natasja (35wk 1dg)

Hoi!

Ik heb dezelfde klachten en ben soms net een wachelende eend! Vooral als ik veel gelopen heb lijkt het kindje nog verder naar benenden te zakken. VK vertelde gisteren dat het kindje ook al aardig aan het indalen is en ik ben vandaag 33 weken, dus vind het nogal snel gaan! Maar ik kom wel goed vooruit. Het stoppen met werken heeft mij alleen maar goed gedaan, dan kan ik gaan liggen op de bank als ik dat wil. Het huishouden is echt verschrikkelijk, daar doe ik vaak een hele dag over, maar dan met grote pauzes van een uur of 2 haha!
Anders lukt het echt niet. Die harde buiken zijn bij mij meer overgegaan naar kramperig gevoel, net of je ongesteld moet worden. Maar het is allemaal erg dragelijk, dus zullen wel lichte voorweeen zijn. Ja die kleintjes van ons zijn zich echt aan het voorbereiden op de bevalling he, zo lijkt het!

succes iedereen,

Liefs Janne (vandaag precies 33 WEKEN!! jeeh)

Ja hier ook die ongemakkelijke pijntjes....echt niet fijn. Soms lijkt het ook wel of de baby verkeerd ligt, ai dan doet het zo'n zeer allemaal.
Vandaag aan de vk wat de pijn boven aan mijn buik is: dat is de rand van de baarmoeder en daar trekt alles aan. Hebben jullie daar ook zo'n last van?
En idd, onze kindjes zijn zicht toch langzaam aan het voorbereiden op de bevalling hè. Ik ben nu 36 weken en 2 dagen. Voor mij nog max 5 weken en 1 dag!!!! pfff de tijd gaat nu snel (ik word 15 jan ingeleid als ik dan nog niet bevallen ben).

ja maar die blijft nog wel even zitten zei de vk. IK heb namelijk een hele goede placenta en heel veel vruchtwater...dus onze baby kan nog flink tekeer gaan ;) Waarschijnlijk ga ik over tijd....

Ik hoop het niet voor je, en voor alle mama's gewoon zo een beetje rond de uitgerekende datum is denk k voor iedereen ok. Dan zijn de feestdagen een eind achter de rug! Ik ben benieuwd wie er als 1e bevalt!!

Liefs

Terug
Bovenaan