Last van litteken

Sinds gisteravond heb ik een verschrikkelijke last van mijn linkerzij, rondom mijn litteken van de keizersnede. Soms bij minder weer voel ik hem wel wat trekken, maar nu kan ik niet pijnloos uit mijn stoel opstaan. Ik had gisteren al moeite om in bed te liggen en vanmorgen dacht ik even dat ik er vanaf was, maar bij het opstaan was het weer pijnlijk.
Mijn man wil dat ik er mee naar de dokter ga, maar ik vraag me eigenlijk af wat de arts kan doen. Het ligt niet aan de oppervlakte maar echt onderhuids...
Iemand die ook een keizersnede heeft gehad en hetzelfde gevoel kent?

Hoi hoi,

Ik heb in maart mijn derde keizersnede gekregen en hier ook weleens last van gehad.
Het kan zo zijn dat je ff een rare beweging hebt gemaakt dat je iets verrekt hebt.
Nadat het litteken voor de tweede keer opengeweest is had ik bijna elke dag last van het litteken. Heerlijke steken enzo. Ben toen naar de gyn geweest en die kon er eigenlijk niks aan doen. Ja, een hersteloperatie maar zelfs dan was de kans 50/50 dat het over zou gaan. Na deze keizersnede is het veel minder, maar het blijft een gevoelige plek.
Ik zou je er niet te druk over maken en wat rustiger aan doen.
Liefs!!!

Hier een april mama en heb ook een keizersnee gehad en had dezelfde klachten als heb dat 4 dagen gehad en toen kwam me menstruatie en toen was het eigenlijk meteen weg. De dokter zei dat dat ook allemaal in werking gezet moest worden want was het 11 maanden niet geweest.
Succes!

Groetjes vierzwanen

Hoi hoi!
Toevallig ( :S) heb ik het afgelopen weekend gehad. Ik had me toch een pijn aan mijn linkerkant...Het hele litteken was aan het trekken en doen... Denk dat het er dus wel wat bijhoort. En het is nu eigenlijk weer over. Ravi vind het heerlijk om tegen mijn buik aan te trappelen als hij op het aankleedkussen ligt. Soms trapt hij net wat te hard en net op de verkeerde plek en dan heb ik er ook mega last van. Hoor vaak dat het ook weer zeer kan doen door de weersveranderingen (koud naar warm en andersom). Maar als je het niet vertrouwt zou ik wel even bellen. Je weet maar nooit toch?

Liefs!

hallo, ik breek even in. Ben een maart mama 2011 en heb ook een keizersnede gehad. ik heb er ook last van gehad en met de weersveranderingen soms nog. De dokter heeft mij verteld dat het zoizo een jaar kan duren voor je buik helemaal is genezen. Heeft met je spieren te maken die hebben ze natuurlijk wel doorgesneden. Hoop voor je dat het snel over/minder is. En als je t niet vertrouwd of het is rood oid toch even naar de ha.

Liefs Priscilla

Terug
Bovenaan